Skip navigation

Grappige verwoording… Maar of het helemaal correct is?

3 Comments

  1. Ik vraag me ook af wat je moet kiezen wanneer je tussen de 29:01 en 29:59 uren per week werkt.

    De meeste enquêtes zijn waardeloos, waardeloos zeg ik u! 🙂

    • Sabine
    • Posted maart 31, 2011 at 3:39 pm
    • Permalink

    Ik “voldoe” zelfs niet eens aan Ă©Ă©n van deze voorwaarden! Dit is dus niet volledig!

    • Bloemkool
    • Posted april 1, 2011 at 8:33 am
    • Permalink

    30 uur per week is toch ook helemaal geen full time? Full time in Belgie is tussen 38 uur en 40 uur per week dacht ik.


Geef een reactie

