Skip navigation

Voordat ik verder klikte, dacht ik dat het over een jongetje van 2 ging… Wat doet die (2) daar anders?

Maar blijkbaar gaat het over de 15-jarige Keenan Cahill. Deze jongeman is blijkbaar wereldberoemd. En ik had nog nooit van hem gehoord!

Voor zij die ook nog nooit van hem gehoord hebben: YouTube-sensatie Keenan Cahill is geboren met een zeldzame genetische aandoening, en raakte blijkbaar wereldwijd bekend via het internet door zijn clipjes waarin hij bekende liedjes meelipt. Op een zeer aandoenlijke en grappige manier trouwens.

Zelfs David Guetta was te vinden voor een samenwerking met de hippe Keenan:

Wat is uw mening over Keenan, of over die (2) achteraan de titel?

3 Comments

  1. Ik dacht dat je het eerst over dit had: http://nl.wikipedia.org/wiki/Krulbollen

    • kathleen
    • Posted februari 1, 2011 at 12:55 pm
    • Permalink

    wel die (2) staat achter de titel omdat er reeds eerder een artikel is verschenen met dezelfde naam, dit is het vervolgartikel.
    staat onderaan het filmpje: “reeds verschenen”

    grtz

    Saren

  2. @kathleen: Die (2) in de titel lijkt me overbodig omdat blijft al verwijst naar het verleden. Leuk filmpje trouwens 🙂


Geef een reactie

