Skip navigation

Op de voorpagina van De Morgen viel deze advertentie mij meteen op:

Even dacht ik dat het om een pijnlijke fout ging van Telenet, vooral omdat ik er verder in de krant niets meer over terugvond. Of ja, ik hoopte dat het een fout was, ik geef het toe.

Maar het blijkt om een nieuwe promotie te gaan van Telenet waarbij ze 3011 smartphones “weggeven” voor € 1.

Waarom het er geen 2011 zijn, is mij een raadsel. Misschien omdat ze de snelsten (willen) zijn en ons al enkele jaren op voorhand een “gelukkig 3011” willen wensen?

Opvallende actie, dat wel.

Wat vindt u ervan?

9 Comments

  1. Blijkbaar hebben ze 3011 modellen om uit te kiezen:
    http://telenet.be/3021/0/1/nl/thuis/gsm/gelukkig%203011.html

  2. damn, niet goed gelezen, nvm dus 🙂

  3. Ik zou dat niet doen. Het schept verwarring.

    Veel mensen zullen niet de moeite nemen om uit te zoeken wat de bedoeling is en zij zullen Telenet associëren met iets ‘dom’.

    • ForEach
    • Posted januari 3, 2011 at 1:20 pm
    • Permalink

    Extra media aandacht. Geslaagd me dunkt!

  4. @ Edwin: Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte. Dan voorkom je mogelijke verwarring door gewoon zoals iedereen (wat ook een nadeel kan zijn) een “gelukkig 2011” te wensen.

    In de url van de actie bij Telenet staat trouwens “3021”. Zouden ze dit nog eens van plan zijn misschien? 🙂

    • Eddy Kindermans
    • Posted januari 3, 2011 at 3:18 pm
    • Permalink

    Het feit dat we erover praten zegt genoeg: het werkt.

    Maar ze zouden zich beter focussen op hun service, want die dateert van 1311.

  5. Ben het eens met Edwin, dit is verwarrend. De meeste mensen zullen niet de moeite doen om op te zoeken wat Telenet bedoelt. Die 3021 in de url lijkt me een willekeurig getal, zoals in elke url op de Telenet-site.

  6. Geslaagde actie, het feit dat jij er nu over schrijft is daar een mooi bewijs van!

  7. Ja maar ik ben misschien ook niet de meest modale klant 🙂


Geef een reactie

