Skip navigation

Dit is spam. Echt waar, geloof me maar. Spam.

Klik dus niet op de vermelde link!

Blijkbaar is de boodschap nog niet voor iedereen duidelijk, want ik krijg nog steeds zo’n onzin in mijn mailbox.

De vorige versie was trouwens iets beleefder, nu wordt het al wat platter geformuleerd.

Vroeger stond er “Stuur je even wat terug?“, nu werd dat aangepast naar “Stuurt ge wa terug?“.

In de vorige e-mail stond er “Ik heb je net een prive berichtje gestuurd, bekijk je hem even?“. Nu is dat geworden: “Ik heb u juist een anoniem (!) berichtje gestuurd, kunde da ffkes lezen?“.

Dat zal meer vertrouwen geven zeker?

One Comment

  1. Ja, hier zitten die ook wekelijks in de mailbox… Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen nog in die onzin trappen? Alsof je vandaag niet gewoon iets stuurt op facebook ofzo?

    Ja, hebben 20 kanalen om elkaar te bereiken, maar toch steeds op zoek naar nieuwe, misschien daarmee?


Geef een reactie

