Skip navigation

Leuk dat de NMBS het allemaal voorstelt, maar duidelijker zou zijn om slechts 1 schrijfwijze te gebruiken. En alle mogelijke schrijfwijzen daaraan te linken.

Nu twijfel ik elke keer. Welke zou ik nemen, welke zou de juiste zijn? Misschien krijg ik wel een foutmelding als ik de verkeerde kies, en dan kan ik opnieuw beginnen.

Of misschien bestaan er meerdere stations waarvan ik niet op de hoogte ben, je weet maar nooit.

Kiezen is verliezen, dus nee NMBS, ik wil niet kiezen tussen Gent ST P, Gent-Sint-Pieters en Gent ST Pieters. Eén schrijfwijze, dat zou pas gebruiksvriendelijk zijn!

3 Comments

  1. Nog een leuke: Zaventem. Zaventem luchthaven? Zaventem Luchthaven Nationaal? Brussels Airport? Aeroport Zaventem?

    • Nadia
    • Posted augustus 31, 2010 at 12:43 pm
    • Permalink

    Op Railtime.be heb je dat probleem niet. Daar staan maar 3 mogelijkheden.

  2. Dat is dan hoe het wél moet.


Geef een reactie

