Skip navigation

Spijtig als zo’n zaken niet worden aangevuld!

Enkele mogelijke tips:
– Bedenk een automatisch systeem dat naar de laatste nieuwsbrief linkt.
– Vermeld op de site geen exacte datum, dan valt het sowieso minder hard op.
– Als er sinds april geen nieuwsbrieven meer verschenen zijn, zou je er dan niet beter volledig mee stoppen?
– Geen link vermelden naar de laatste nieuwsbrief is ook een goed plan. Wie wil er nu een gedateerde nieuwsbrief lezen? Dan pik ik liever in vanaf de volgende.

Hebben jullie nog andere tips?

2 Comments

  1. Nieuwsbrieven (per mail) lees ik zelf niet meer. Telkens wachten tot iemand (of een systeem) genoeg berichten verzamelt om dan in 1x rond te sturen. Tegen dat je het leest is het geen nieuws meer.

    Dan liever RSS of een feed via Twitter welke me quasi onmiddelijk waarschuwt als er een nieuw nieuwsbericht is.

    • Lieke
    • Posted augustus 7, 2010 at 4:52 pm
    • Permalink

    Ik heb bij mijn sites er voor gekozen geen links naar het nieuwsbrief-archief te maken, om de reden die je zelf noemt; Waarom zou je oud nieuws willen lezen?


Geef een reactie

