Skip navigation

Web usability zonder usability, je moet het maar kunnen.

Als je een automatisch bericht stuurt naar iedereen die je volgt op Twitter, kan je toch maar beter zorgen dat het in deftig Engels is opgesteld en dat er geen fouten meer instaan als “I offerd” and “how have web sites”.

Mijn Engels is ook verre van perfect, maar dan gebruik ik een goed woordenboek of vraag ik het advies van collega’s die beter Engels kunnen spreken dan ik.

Benieuwd of er hier dan ook maar iemand op durft ingaan…

3 Comments

    • Koen
    • Posted juli 30, 2010 at 12:40 pm
    • Permalink

    Jij bent degene die hem volgt he. Al ge-unfollowed ondertussen?

  1. Als je op bepaalde thema’s zoekt, krijg je zo’n suggesties aangereikt. Maar ik volg deze persoon nog wel, aangezien hij interessante berichten retweet 😉

    En die berichten zijn wél in leesbaar Engels opgesteld.

  2. Ik heb die automatische berichten-module (socialoomph) uitgeschakeld wegens te onpersoonlijk.


Geef een reactie

