Skip navigation

Altijd interessant om te weten dat er deze maand geen voordelen zijn bij Nestlé Creative Family. En zo kom je elke maand nieuwsgierig kijken of er dan wél voordelen zijn. Of ook niet, natuurlijk.

De titel en url van de pagina zijn trouwens Franstalig, Pas d’avantages ce mois-ci, maar in een tweetalig land is dat uiteraard geen struikelblok!

Gelukkig hebben ze veel activiteiten voor het gezin opgelijst. Maak gerust uw keuze op een zeer gebruiksvriendelijke wijze!

Er zijn maar 8 pagina’s te doorlopen. Geen alfabetische of chronologische oplijsting. Geen thema’s om tussen te kiezen. Dat was anders wel handig geweest.

En hoe zit dat met ‘verbinding’ in de banner bovenaan?

Laat ik de oplossing al verklappen: ze bedoelen “inschrijven”.

Er is toch nog wat verbetering mogelijk daar…

2 Comments

    • nel
    • Posted juni 22, 2010 at 3:30 pm
    • Permalink

    ik moet zeggen zoals het is, sinds ik je posts lees, bekijk ik de dingen kritischer… maar het mag nog ietsje meer misschien… hihi

  1. Een kritische blik is nodig. Ik ben soms een beetje té kritisch maar dat is nu eenmaal mijn job. En ik hou er gewoon van om hier lekker kritisch uit de hoek te komen, dat natuurlijk ook! 🙂


Geef een reactie

