Skip navigation

Ik ben een fan van nieuwsbrieven. Onvoorwaardelijk. Of toch bijna.

Geef toe, wat is er handiger dan een mailbox vol met laatste nieuwtjes? Een lege mailbox, hoor ik u zeggen, pessimist. Daarvoor heb ik alleszins een aparte mailbox, spam- en onzinvrij.

Maar voor de laatste nieuwtjes, dacht ik bij mezelf,  moet je bij deredactie.be zijn! En zo geschiedde, ik schreef me in voor hun nieuwsbrief.

Ik moet dus dit (gratis) abonnement nog even bevestigen. Ja maar, is het nu gratis of niet? De haakjes geven mij alleszins weinig vertrouwen.

Uiteindelijk riskeer ik het maar, en bevestig ik mijn inschrijving.

Binnenkort ontvang ik hun eerste nieuwsbrief in de bus. In de bus? Ik hoop in mijn mailbox, want in mijn gewone brievenbus vind ik al genoeg rommel. Te weinig krant, maar dat is een ander verhaal.

Trouwens, de link vinden naar de nieuwsbrief op de homepage van deredactie.be is ook een hele uitdaging! Ik daag jullie uit de link zelf eerst te gaan zoeken, en dan pas hieronder te kijken. En niet valsspelen he! Of in het Oost-Vlaams: nie zeuren!

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar dat is toch geen opvallende plaats? Ik zou het zelfs straffer durven stellen: die plaats is volledig onlogisch. Doe er iets aan, redactie! Helemaal bovenaan in de topnavigatie zou bijvoorbeeld een schitterend idee zijn.

Als jullie ook zo’n zaken spotten op andere websites, geef gerust een seintje in de comments.

2 Comments

  1. leuke post. Ik heb je ondertussen ook al op mijn bloroll gezet. vanboven onder blogsuggesties…als dat niet duidelijk is qua navigatie :p

  2. Jij staat alleszins ook in de mijne, spijtig genoeg wel onderaan wat niet geweldig gebruiksvriendelijk is. Maar in deze template niet aan te passen, blijkbaar.


Geef een reactie

