Skip navigation

Gevonden? 🙂

13 Comments

  1. Ik ben zeer slecht in dergelijke raadspelletjes. Ik had gehoopt dat Mary Poppins stond afgebeeld en dat ze twee verschillende sokken aanhad of zo… tell me…tell me…

  2. Ik zeg niets!

    • nel
    • Posted juni 16, 2010 at 1:06 pm
    • Permalink

    misschien kan je ons wel een hit geven in welke richting het moet gaan, grammaticaal of …

    • Kimmie
    • Posted juni 16, 2010 at 1:10 pm
    • Permalink

    ik weet het! 🙂 en tis grappig

    • Wim
    • Posted juni 16, 2010 at 1:11 pm
    • Permalink

    Tip nodig Joke! komt precies wel vanop een bekende site 🙂

    • Sofie
    • Posted juni 16, 2010 at 1:24 pm
    • Permalink

    Na wat herlezen .. Gevonden! 🙂

  3. Bing Bang Theory ^^ is het dat? :p

  4. Big Ben, niet Big Bang

  5. Jep, klopt inderdaad!

    • elsie
    • Posted juni 16, 2010 at 2:48 pm
    • Permalink

    foei! waar heb je dat gevonden? heet dat niet ‘oude koeien uit de gracht halen’?

  6. Mijn buurman heeft mij de oude screenshot bezorgd. Don’t shoot the messenger!

    Het was blijkbaar ook snel weer aangepast online, zei hij. En ik vermoed (lees: ben toch vrijwel zeker) dat de fout niet door jou gemaakt is. 😉

    • Koen
    • Posted juni 16, 2010 at 3:46 pm
    • Permalink

    Och, wat een valse buurman.. Waarom zou hij dat doen? Zo wreed, zo wraakzuchtig. Alleen omdat thomascook zoveel mooie content heeft? Breken jullie ons daarom af? Is dit hoe we het doen tegenwoordig?

    PS. Ik heb ook een goeie anders, zend ‘m je! 😉

  7. Ik heb nochtans geen Thomas Cook vermeld. Je had het niet moeten zeggen, dan had niemand dat door 😉


2 Trackbacks/Pingbacks

  1. […] This post was mentioned on Twitter by J_La, Yudai. Yudai said: @J_La Ik vind het niet 😦 http://wp.me/p2Ggs-oE […]

  2. […] J-La and the world of today … of hoe ik de wereld zie J-La isJ-La zoekt « Zoek de fout […]

Geef een reactie

