Skip navigation

Daar kan ik nu eens niet tegen: e-mails met een onderwerp in hoofdletters. Hoofdletters betekent voor mij ‘roepen’ en dat doe je niet in het onderwerp van een e-mail. NOOIT!

En zeker geen volledige zinnen in een tekst, TENZIJ je een woord wil benadrukken dat echt ongelooflijk belangrijk is. Je zou het ook in het vet kunnen zetten, het is maar een suggestie. Cursief en onderlijnd (en zeker tesamen) zou er dan weer over zijn.

Kijk trouwens ook eens heel goed naar de gebruikte foto. Sexy? Ik dacht het niet. Overtuigt het mij om deo te kopen? Zeker niet. Echt waar, zo’n foute foto!

Als jullie ook dergelijke e-mails vinden in jullie inbox, deel het gerust met mij. Ik hou gewoon van zo’n foute e-mails! 🙂

2 Comments

  1. Anderzijds kan ik ook niet tegen slogans en merknamen die niet starten met een hoofdletter. Bv. tegenwoordig vtm. Dat trekt op niets!

  2. Oh ja, dat is ook zo verschrikkelijk! vtm en één geven daar echt het goede voorbeeld 😉


One Trackback/Pingback

  1. […] Hoofdletters dan, of de afwezigheid ervan. Neem nu één, vtm of sp.a. In het Nederlands beginnen eigennamen met hoofdletters. Sommige mensen hebben historisch wel een naam met een kleine letter (bv. Marlène de Wouters d’Oplinter), maar mensen zijn meestal geen merk. De V in vtm staat voor Vlaamse, niet vlaamse. Wat doe je aan het begin van een zin dan? “bpost is de nieuwe naam” of “Bpost is de nieuwe naam”? […]

Geef een reactie

