Skip navigation

De Merkenclub, of Brandialog, wil zo alleszins duidelijk maken dat haar website een vertrouwelijke ruimte is.

Herhaling werkt, maar of dit de juiste manier is?

Kleine foutjes geven dan weer minder vertrouwen: “Er is een samenvatting e-mail naar u vertrokken” “De vragenlijst neemt henkele minuten in beslag”.

De Merkenclub/Brandialog is een website waar consumenten bevraagd worden over bepaalde merken. Momenteel is er precies niet veel leven te bespeuren, de laatste reactie dateert al van 11 dagen geleden. Geef mij dan maar TheInsiders waar ik me onlangs heb ingeschreven, dat ziet er allemaal net iets actiever uit. Hopelijk komen de producten om te testen snel mijn richting uit, en dan lees je er hier zeker meer over!

3 Comments

  1. Waar haal je die toch allemaal? 😛

    Ik lees die DM’s amper 😉

  2. De meeste haal ik uit m’n mailbox. Ik schrijf me dan ook in op allerlei nieuwsbrieven, hoe meer hoe liever. Ik heb dan ook 1 e-mailadres voor nieuwsbrieven, en eentje voor al de rest. 😉

    Maar als je zelf zo’n zaken ziet, mag je het altijd doorsturen!

    Voor de rest is het gewoon een hobby, en onderdeel van mijn job trouwens, om zo’n fouten op te speuren. Aparte hobby he!

  3. Als ik iets zie, mail ik het je door.

    Het is inderdaad een aparte hobby 😉


Geef een reactie

