Skip navigation

Het Belfort

Het Belfort

Beer Wall in Brugge - met alle Belgische bieren

Beer Wall met alle Belgische bieren & 2 poserende toeristen

Standbeeld van Dirk De Keyzer in Brugge

Standbeeld van Dirk De Keyzer

Chocolade versiering in Brugge

Chocolade versiering

Aanschuiven voor de bootjes in Brugge

Aanschuiven voor de bootjes

Typische paardenkoets

Typische paardenkoets

Wij houden van de natuur en de natuur houdt van ons

Wij houden van de natuur en de natuur houdt van ons

Veel groen in Brugge

Veel groen aan het station

Cercle Brugge supporters aan station van Brugge

En nog meer groen aan het station: Cercle Brugge supporters

Kim en ik

M'n vriendin en ik

4 Comments

    • Wim
    • Posted mei 15, 2010 at 10:38 pm
    • Permalink

    heeel mooi verslagje :-)Nog ijsje gevonden?

  1. Ja voor Kim hebben we nog een lekker ijsje gevonden. Ik heb het bij een graanreep gehouden, ook lekker! 😛

    • nel
    • Posted mei 15, 2010 at 10:56 pm
    • Permalink

    ijsjes… daarvoor moet je bij de “Da Vinci” zijn! Subliem ijs!
    En voor een lekkere pasta kan je terecht bij de pasta presto! Mijn all time favorite!

    *klein beetje jaloers*

  2. Bedankt voor de tips Nel! Ik zal ze (proberen te) onthouden voor de volgende citytrip naar Brugge 🙂


2 Trackbacks/Pingbacks

  1. […] This post was mentioned on Twitter by J_La. J_La said: Een dagje Brugge in foto's: http://wp.me/p2Ggs-he […]

  2. […] een dagje Brugge […]

Geef een reactie

