Skip navigation

Om de Werchterse wei nog wat meer uit te melken, in plaats van de koeien die er tijdens het laagseizoen op staan te grazen, bedachten ze 2 spin-offs TW Classic en Werchter Boutique. Twee jaar geleden ergerde ik me ook al aan Werchter Boutique, en dan vooral aan de line-up met Tokio Hotel. Het is er intussen niet bepaald beter op geworden.

Hieronder vind je de line-up van beide festivals:

Festival A: Prince met support acts Mint Condition en Larry Graham (Graham Central Station)

Festival B: The Opposites – Arid – Daan – Amy Macdonald – Scissor Sisters – Mika – The Black Eyed Peas

En nu maar raden welke line-up bij welk festival hoort.

Voor wie het niet weet, hier een hint:

Ben ik de enige die hiervan in de war raakt? Prince, die toch wel als een echte classic kan omschreven worden, mag als hoofdact aantreden op Werchter Boutique – het familiefestival – samen met zijn support acts die mij volledig onbekend zijn. Daan, Mika en The Black Eyed Peas die samen toch een ietwat bredere doelgroep kunnen aanspreken en dus beter zouden passen op een familiefestival, vormen dan de headliners op de affiche van TW Classic. Lo-gi-ca.

Noem het dan gewoon een concert van Prince, maar toch niet Werchter Boutique! Als je dan toch een echt familiefestival wil, kies dan ook voor kindvriendelijke acts. Mogelijkheden genoeg: grote (kleine) namen als Justin Bieber (ik wist dat ik hem/haar ging kunnen vermelden!), MegaMindy, Amika en weet ik veel wie nog allemaal.

En zorg voor een festival met de naam TW Classic dan ook voor echte klassiekers: Meat Loaf, Tina Turner, Billy Joel, Céline Dion, George Michael, Blondie, Prince…

Ah ja, die laatste speelt al op Boutique zeker?

5 Comments

    • Kimmi
    • Posted mei 11, 2010 at 10:30 pm
    • Permalink

    En dan plannen ze 1 van die 2 festivals nog op een maandag 8)

  1. Ja dat is ook zo’n schitterend idee! Dat ik daar zelf niet opgekomen was 8)

  2. Doe mij maar het gezelligste festival van het land: Cactus!

  3. Cactus, dat is in Brugge zeker? Daar ben ik nog nooit naartoe geweest.
    Naar Cactus he. Naar Brugge natuurlijk al wel.

  4. Yep, dat is inderdaad in Brugge. In het Minnewaterpark, meer bepaald.
    Meer info vind je trouwens hier:
    http://www.cactusfestival.be/


One Trackback/Pingback

  1. […] This post was mentioned on Twitter by J_La. J_La said: Wat is dat toch met die Werchterse festivals?: http://wp.me/p2Ggs-dz […]

Geef een reactie

