Skip navigation

Ik vond deze e-mail van Esprit zonet in mijn e-mail brievenbus:

Esprit bevestigingsmail

Een rekening ter hoogte van € xx? Gelukkig kan u met navragen steeds bij hen terecht!

Deze afsluiter is ook het herhalen waard:

Deze e-mail beínhoud vertrouwelijke en wettelijk beschermde informatie. Als u niet de boven aangesproken persoon bent of is deze e-mail door een vergissing bij u aangekomen, informeert u a.u.b. de afzender en vernietigt deze e-mail. Het is niet toegelaten deze e-mail te copieeren of verder te leiden.

Ik vermoed dat er ook hier een vertaalmachine aan het werk was. Nee, ik hóóp.

One Trackback/Pingback

  1. […] This post was mentioned on Twitter by J_La. J_La said: Esprit en de vloek van de vertaalmachine: http://wp.me/p2Ggs-d2 […]

Geef een reactie

