Skip navigation

En het kan me niet schelen. De Morgen stak in de bus, en zelfs een brief met goed nieuws, dus hier blijkt een goeie postduif aan het werk geweest te zijn.

Wat mij dan wel stoort? Mobistar. Ik ben klant bij een partner van hen, Euphony, en daarom wil Mobistar mij niet helpen in hun eigen winkel. Nee, daarvoor moet ik naar de klantendienst bellen. Van Mobistar. Lo-gi-ca. Nieuwe klanten willen ze gerust verder helpen, en bestaande klanten willen ze wel helpen met tariefaanpassingen. Maar mij als klant-van-een-partner willen ze niet helpen. Ja, via de klantendienst. Waar ze mij dan nog een tariefwijziging proberen aansmeren zonder enig bijkomend voordeel. Geweldige klantenservice hebben ze daar!

Ik probeerde vervolgens aan de vriendelijke klantenmedewerker duidelijk te maken dat ik geen nutteloze tariefwijziging hoefde. Tot tweemaal toe vermeldde ik dat de tariefwijziging geannuleerd mocht worden. Wat kreeg ik deze morgen?

5000: Beste klant, de gevraagde tariefwijziging werd uitgevoerd. Dank voor uw vertrouwen. Mobistar.

Mijn reactie leek een beetje hierop.

Ja, de klant wordt mondig. Vrees web 2.0. Vrees uw eigen klanten! Maar vooral: behandel ze eens met respect.

Advertenties

One Comment

  1. Electronische vooruitgang 🙂
    Wereldse evolutie

    Je kunt ook elektronisch huwen 😀
    http://www.internethuwelijk.nl


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: