Skip navigation

Ja ik ben mijn leven aan het beteren. Je kan het bijna zien aan het aantal berichten hier.

Ik vond het spijtig en lastig dat iedereen mijn blog hier kan lezen: familie, vrienden, collega’s, zelfs mensen waarvan ik niet wil dat ze alles over mij lezen en weten. Gooi het dan niet op internet, zou altijd mijn goede raad geweest zijn. Maar dan neem je geen blog, natuurlijk. Ergens anders opnieuw beginnen, anoniem? Kost teveel moeite. En ergens wil ik ook wel dat mensen die me kennen, mijn blog kunnen lezen. Alhoewel die anonieme blog mij ook nog altijd aanspreekt. Maar het blijft dus bij deze voorlopig. Ik schrijf te graag om het niet te delen. Dan pas ik wel wat meer op m’n woorden.

Dat is de reden waarom je mij hier de voorbije maanden amper zag passeren. Ik bleef het een beetje uitstellen om hier wat te posten, en Facebook leek makkelijker om video’s en linkjes en meningen te delen met een beperkte vriendenkring. Nu, dat ‘beperkte’ is er ook alweer even af bij Facebook, dus kom ik toch weer hier terecht. In de hoop hier wat meer geïnteresseerde lezers te treffen. Ook al blijven ze wat aan de stille kant. Ja, u daar!

Gedaan met uitstellen dus. Terug aan het schrijven!

2 Comments

  1. welkom back! trouwens mijn blog is sinds ik FB ken beperkt tot posten van Video’s en af en toe nog iets.

  2. Een blog heeft wel duidelijk meerwaarde voor mij. Op Facebook is er enkel plaats voor korte zaken zoals linkjes of video’s, terwijl je op een blog al eens deftig (en in het lang en in het breed) je gedacht kan zeggen. Met hopelijk ook wat meer geïnteresseerde lezers 😉


One Trackback/Pingback

  1. By Blogmoeheid « Lacquemant on 05 Mrt 2009 at 8:41 pm

    […] Op het eerste zicht wel. Bij de blogs die ik regelmatig bekijk, stel ik dipjes vast. Just B&B, J-La, Reynie, Antwerp Calling, Wondering Boys. Maar ook SEO-liefhebbende blogs als Om ter saaist kennen […]

Geef een reactie

