Skip navigation

Ik weet het, het is weer veel te lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Maar kijk, bij deze toch nog de beste wensen voor 2009! Laat ons hopen dat het vooral een beter jaar wordt dan 2008, maar uiteindelijk krijgen we daar toch maar weinig inspraak in. Laat ons er dan maar het beste van maken, zoals we altijd proberen maar nu misschien toch nog ietsje harder.

Terugkijken op 2008 zal voor een andere keer zijn, maar ik kan alvast onthullen dat het eindejaar niet bepaald verlopen is zoals ik verwacht en gehoopt had.

Om toch nog af te sluiten met een positieve noot: begin februari trek ik een verlengd weekend naar Londen met enkele ex-studiegenoten. Dat is alvast het eerste om naar uit te kijken, en hopelijk brengt 2009 nog veel meer van die tripjes.

En voor wie het wil weten: ik doe niet mee aan goede voornemens. Dus nee, ik beloof niet vaker te gaan posten in 2009 dan ik in 2008 deed. Wat een opluchting 🙂

Geef een reactie

