Skip navigation

De Lijn is altijd een beetje reizen. Of was dat de trein? Soit, je moet op allebei te lang wachten en teveel contact met medereizigers verdragen. Ik vermijd graag van die genante conversaties en heb daarvoor 1 hulpmiddel: iPod. Oortjes in betekent niet alleen “ik luister graag naar muziek” maar eigenlijk gewoon “ik ben nog aan het wakker worden en dus niet in de stemming voor een ochtendbabbel” of ’s avonds “ik heb net een hele dag gewerkt en wil nu zo snel mogelijk naar huis”. En dus ook wel kort samengevat “Laat mij vooral gerust”.

Herkenbaar? Dan moet ik er zeker eens een facebookgroepje voor aanmaken. Want waar bestaat er tegenwoordig nog geen facebookgroep voor?  Zelfs Hitlers plat préféré heeft al meerdere groepjes, waar we allemaal ons ongenoegen kunnen gaan uiten over de schandalige censuur. Handig toch. Voor degene die facebook nog niet kennen: het is een beetje zoals op café gaan maar dan op internet, zonder de drank, en met al je vrienden en kennissen tegelijk. Enfin, het is dus niet vergelijkbaar met op café gaan.

De rest heb ik geschrapt. Ja ik hou de tips van de hieronder vermelde opleiding voortdurend in mijn achterhoofd, wat een goeie leerlinge ben ik toch. Ik ga proberen wat vaker te posten, want writer’s block is niet zo handig voor iemand die volgende week een afspraak met een uitgeverij heeft. Zo heb ik het toch al even kunnen vermelden. Meer hierover hopelijk volgende week.

3 Comments

  1. T’is waar met het openbaar vervoer is de wereld verkennen.
    En men is niet altijd daartoe in de moed.

    Ook is ’t niet steeds erg handig…
    Je hebt gewoon niets bij de hand of teveel om mee te sleuren op ongeëigende plaatsen.
    Denk maar eens aan wandelschoenen op een dansvloer.

    Of aan een bushalte staan wachten in een onweersbui, want je hebt een afspraak.

    Je raadt het misschien niet, heb ’t al meegemaakt 😕
    en bovendien spreken je steeds de verkeerden je aan 😦

  2. hopelijk heb je een goed gesprek met die iemand van de uitgeverij, ik duim voor je!
    en wat houdt dat in? er voor schrijven, boek publiceren, colum’s…?
    toy, toy ,toy!!!

  3. Mogelijke routes voor een reis van MAASMECHELEN RIJKSWEG naar GENK EUROSCOOP (C-MINE) op zondag 16 november 2008

    Er werd geen reisweg gevonden die voldoet aan uw opzoekcriteria. Verander eventueel de gegevens en bereken uw route opnieuw.

    😦
    http://www.everyoneweb.com/onbesproken/
    Tentoonstelling Roots met taboe

    en auto ook moeilijk omwille van het niet krijgen van een pechverhelping. Tja, wanneer je alleenstaande bent 😕


Geef een reactie

