Skip navigation

Vorige week heb ik een opleiding “schrijven voor het web” gevolgd, en daarin werd gezegd dat een online tekst de helft is van een offline tekst. Schrappen is de boodschap op internet! Gelukkig moet ik daar op een blog niet aan meedoen.

En zo kom ik hier toch nog eens terecht. Al eventjes geleden alweer. De vakantie naar Cyprus is gepasseerd en was zalig. Soms heeft een mens niet veel meer nodig dan zon en zee. Het weekendje Antwerpen, dankzij de gekregen hotelcheque van mijn ouders, zit er ook al op.

Maar ik heb nog 2 vrije weekjes die er zitten aan te komen. Hoe zal ik die eens invullen? Citytripje, of nog een weekje naar de zon vluchten? Of gewoon 2 weken laat opblijven en lang in bed blijven liggen? Hoe lui zou dat wel niet zijn. Andere originele voorstellen zijn altijd welkom!

Eén idee per paragraaf was een andere tip. Aangezien de vorige alinea ging over ideeën voor mijn 2 vrije weken, moet ik hier dus over wat anders beginnen. Je zou eens moeten raden wat ik al allemaal geschrapt heb! Misschien is het beter als ik hier stop, en jullie wat laat verlangen naar meer. Haha. Dat zou nogal wat geven. Niks waarschijnlijk.

4 Comments

    • Kimmi
    • Posted oktober 28, 2008 at 10:53 pm
    • Permalink

    Nog 2 vrije weken, wat ’n luxe! Ik nog 2 vrije dagen, lol. Dat we maar snel volgend jaar zijn, dan ben ‘k eindelijk ook van dat jeugdvakantie systeem vanaf. Beide ideeën klinken wel goed 🙂

  1. Je kunt in eigen land op verkenning trekken ivm planning van een activiteit 🙂

    Lesbopad in Alphen

    De plek waar in het Brabantse Alphen ooit het nonnenklooster stond, wordt binnenkort het vertrek- en eindpunt van een damespad – in de volksmond al ‘pottenpad’ genoemd – speciaal voor lesbiennes.

    http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=4639

  2. Finland bezoeken en me achteraf vertellen…
    hoe ze de koude dagen ginder opvangen in hun humeur???

    Enof breng een bezoek aan Denemarken…
    Duitsland, Denemarken, Finland,…
    Hoe is ‘r de diversiteit binnen de tewerkstelling en ’t van een palmcomputer, gsm, …

  3. ik zou twee weken lang al mijn reisinfo op thomascook.be zetten en de eerste Schrijfwedstrijd winnen met een [Neckermann] in je nick..

    Guerilla marketing 😀


Geef een reactie

