Skip navigation

Ja ik heb lang nagedacht over de titel. Wat doet een mens anders op de bus? Behalve rondkijken, mensen bekritiseren, gesprekken volgen, en met de ogen rollen natuurlijk.

En wat is er intussen in jullie leven nog gebeurd? In het mijne niet zo veel, anders was ik het wel komen vertellen. Het blijkt ook een beetje komkommertijd in mijn leven, zo lijkt het wel. Wat werken al niet doet met een mens! Al ben ik blij dat ik vandaag niet met veel vertraging op vakantie moet vertrekken.

Mijn ouders hebben dankzij de staking van Aviapartner 5 uur minder kunnen genieten van hun vakantie, tenzij je wachten in een overvolle luchthaven als vakantie kan beschouwen. Wat ik zeker nooit zou doen. Ik ben niet zo iemand die vlotjes kan zeggen “we maken er het beste van”. Ik ga er altijd eerst over klagen en zagen, vraag maar aan mijn collega’s en vrienden of kijk bij mijn frustratietag. Ik hou niet zo van onvoorziene omstandigheden, tenzij het een positieve verandering van mijn loon is. Uiteindelijk maak ik er wel het beste van, na het voorval eerst uitvoerig becommentarieerd te hebben.

Kwestie van ook bij mijn titel te blijven: vandaag heb ik zin in vakantie. Gelukkig komt het verlengde weekend eraan, en heb ik mijn groot verlof vastgelegd. Hoogstwaarschijnlijk plannen we dan een weekje Cyprus. Iemand ervaringen met Cyprus? Laat het zeker weten.

2 Comments

  1. ik ben naar Cyprus geweest
    het lijkt op Griekenland
    dor, droog, stof, bergen, zee, winkels, nep
    maar heb me wel geamuseerd
    zat in St. George Gardens

  2. http://www.skepp.be/
    met zinnen & onzinnen
    Geesten zoals les-bo’s en homo sapiens ❓


Geef een reactie

