Skip navigation

En iedereen dook in zijn kleerkast op zoek naar hyperlelijke shorts en t-shirts en andere wansmakelijkheden.

Enkele tips voor wanneer er een echte hittegolf aankomt:

– Scheer uw okselhaar. Het stinkt, ziet er niet uit, heeft geen nut en stinkt. Tenzij u het elke dag met shampoo wast. Maar dan nog: vies.

– Begrijp het verschil tussen “gaan werken” en “in mijn tuin liggen waar niemand mij kan zien”. Strandslippers horen niet op de werkvloer. Tenzij het strand uw werkvloer is, uiteraard. Een zonnebril past niet in uw haar tijdens een meeting. Tenzij u een meeting hebt met de zon, uiteraard. En zo kan ik nog wel even verder verzinnen. Maar het punt lijkt me duidelijk genoeg: er is een verschil tussen werktijd en vrije tijd, dat mag ook zichtbaar zijn in de klederdracht.

– Moedig om uw benen te tonen, zelfs al zijn ze spierwit. Ooit moeten ze toch bruinen? Maar ontdoe ze ten minste van beenhaar. Zie ook hierboven, voornamelijk de opmerkingen “het ziet er niet uit” en “heeft geen nut”.

– Was uzelf voldoende vaak en veelvuldig. U kan nooit té lekker ruiken!

Na enkele inbreuken te hebben vastgesteld eerder deze week op bussen en trams, merk ik dat bovenstaande even nodig was. Lees het en leer eruit!

Ben ik nog wat belangrijks vergeten? Meld het gerust, en maak kans op… mijn eindeloze respect.

6 Comments

    • Kaat
    • Posted juli 3, 2008 at 1:34 am
    • Permalink

    Zijn er dan écht mensen die hun okselhaar niet scheren??

    • Raf
    • Posted juli 3, 2008 at 8:16 am
    • Permalink

    Maar beenhaar is zekzie!

    Voor mannen weliswaar.

    Verder kan ik je enkel gelijk geven: Onze maatschappij is in verval. Bovendien is de teenslipperhype enorm slecht voor rug en gewrichten.

  1. Ja, dat is wel de hoofdreden waarom mensen geen teenslippers meer zouden mogen dragen. Echt wel.

    • Catherine
    • Posted juli 4, 2008 at 12:46 pm
    • Permalink

    om nog maar te zwijgen van mensen die hun persé in een 36 willen persen, en eigenlijk een ruime 42 moeten hebben..
    of mensen die vestimentair denken dat ze eeuwig 26 zijn en blijven…
    lang leve de blubberbuiken, spataders,hangborsten en uitpuilend borsthaar (heb ik nogmaals gemerkt op Rock Werchter gisteren)

    • ed
    • Posted juli 16, 2008 at 10:43 pm
    • Permalink

    ik hou niet van epileerheksen of harskabouters… wat er is er nu mis aan een flard okselgroen ?

    tactiele groeten,

    ed; geen ::::::: wel //////////

  2. Studenten komen tegenwoordig ook soms op blote voeten naar een – gelukkige schriftelijk – examen. ;P


Geef een reactie

