Skip navigation

Vandaag 25 jaar geleden werd mijn mama 20. Overmorgen zou ze van mij bevallen. Op mijn leeftijd had ze al 2 kinderen.

Ik werk net, heb een vaste vriendin maar met de grote kinderwens houden we ons nog niet bezig. Om maar even duidelijk te maken hoe tijden wel niet kunnen veranderen.

En kijk, vandaag kreeg ik deze strip in mijn inbox:

Garfield 17 juni

Garfield verjaart namelijk op dezelfde dag als mij, of ik op dezelfde dag als hij, het is maar hoe je het bekijkt. Hij is wel 5 jaar ouder dan mij, wat hem overmorgen 30 doet worden en mij 25.

25 klinkt al oud voor sommigen, voor anderen is dat alweer een tijd geleden. Ik sta er niet echt bij stil. Al is een verjaardag altijd wel leuk. En zielig, als je om verjaardagswensen moet bedelen. Dus dat doe ik niet. Nee, echt niet. Nu denk je van wel natuurlijk.

Even overschakelen dan: toevallig ontdekte ik een collega die op dezelfde dag als mij verjaart. Ok, dat is niet zo verwonderlijk in een bedrijf met meer dan 500 werknemers, maar toch. En als ik erover nadenk, ken ik gewoon wel veel Tweelingen.

Dus, kom er maar voor uit! Is jouw sterrenbeeld ook Tweelingen? Of nog beter: behoor jij tot de selecte kring van jarigen op 19 juni? Laten we een clubje vormen en alle anderen uitlachen. Haha! Maar snel, want overmorgen is het al zo ver.

En nog even speciaal voor de gelegenheid: gelukkige verjaardag mama!

5 Comments

  1. ik ben ook tweeling van sterrenbeeld en mijn verjaardag was 4 juni tijdje terug.
    En op facebook zie ik naast jou ook dat lise 23 word en jan 43. Dus je bent niet alleen. 😉

  2. Oh je hebt een jonge mama!

    Je verjaart trouwens 2 dagen voor mij… ik wordt er 27 op 21.06 🙂

    • ccatje
    • Posted juni 18, 2008 at 9:58 am
    • Permalink

    Steenbokje hier 😉
    En ook al bedel je er niet om wens ik je alvast een gelukkige verjaardag voor morgen, waarom nu? Omdat ik dat morgen gewoon ga vergeten… ik ben daar echt slecht in. Allee, behalve op facebook omdat het er daar gewoon op komt wie dat er wanneer verjaart.
    Leuke post trouwens, alles is enorm verandert ja. Ik merk dat ook als ik zo naar mijn ouders kijk en dan naar mezelf. Soms is dat leuk om zo is eventjes te vergelijken en dan van die zaken op te merken waarbij je denkt van ‘amai, dat is wel heel erg verandert allemaal’.

  3. Is het verplicht om dt-fouten te maken als we hier commenten of zo? Sheesh.

    Die collega, begint zijn voornaam met een M. toevallig?

  4. Mijn ma is deze week ook jarig, maar is de 70 al gepasseerdt.

    We zijn har(d)T !


Geef een reactie

