Skip navigation

Dit kreeg ik zonet in de eBay-inbox van Neckermann:

Geachte heer,mevr Ik weet niet of u het door hebt, maar ik vind dit gewoon pure onzin met dat bieden. Als ik 2 of 3 uren niks doe dan wordt er ook niet geboden en het moment dat ik bied wordt er een tegenbod gedaan, wel een beetje véél vreemd.Wacht ik tot op het laatste moment dan doe ik een bod is het bedrag ineens verhoogd met 75,- eu. Sorry ik vind dit een klein beetje véél naaierij. De groeten. Bart

Tja, wat zal ik daar eens op antwoorden?

6 Comments

  1. ah ja klacht mails zijn altijd leuk!

  2. Geachte heer Bart

    Tja, u hebt ons duivels plan door

    Helse groten,

    Satan

    Nee:

    Geachte heer,

    Wellicht wachten andere kandidaat-kopers op beweging. Net zoals u zullen zij wachten tot het laatste moment om een finaal bod uit te brengen. Niet te hoog, maar net hoog genoeg.

    Mvg…

    • greetepeteet
    • Posted mei 7, 2008 at 9:44 pm
    • Permalink

    Volgens mij is die persoon er net achter gekomen dat enkel hij op een eerlijke manier met het bieden werkt 🙂

    Iedereen doet het toch op die manier. Niet? 😀

  3. Het is zoiets geworden:
    Beste Bart,
    Mensen kunnen snel tegenbieden op eBay. Dit gebeurt automatisch op basis van een maximumbedrag. Dat bedrag kan je op voorhand kiezen.
    Wij plaatsen deze aanbiedingen online, dus zelf kunnen wij hier niet op bieden.
    Voor meer informatie over kopen op eBay verwijs ik je graag door naar http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/education/buying.html
    Als er nog iets niet duidelijk is, vraag gerust!
    Vriendelijke groeten


Geef een reactie

