Skip navigation

Zowaar mijn eerste! Dankjewel Greet 🙂

1. Pick up the nearest book of 123 (or more) pages.

Dat moet dan het boek op het toilet zijn. Nuja, er niet op want dat is niet zo handig en hygiënisch. En het toilet is dichter dan de living waar veel meer boeken liggen. Al liggen er in de slaapkamer naast mij en in de kamer waar ik nu zit ook een pak boeken in dozen. Om nog maar eens duidelijk te maken dat we nog geen nieuwe meubels gekocht hebben. Dozen zijn moeilijker om te openen dan de deur van het toilet, en ik wilde toch nog eens naar beneden gaan voor een flesje water, dat ik nu ik terug boven ben, vergeten blijk te zijn. Stom. Kan ik nog eens naar beneden, en ik ben al zo lui.

Dus het dichtstbijzijnde boek werd het boek op het toilet: De Duistere Kant van Stephen King.

2. Open the book to page 123 and find the 5th sentence.

Dat is een probleem. Om verschillende redenen. Ten eerste zit ik nog niet zo ver in het boek, en wil ik natuurlijk alles lezen wat vóór pagina 123 gebeurt, zonder te weten wat er op pagina 123 gebeurt. Probleem 2, ik pik midden in een conversatie in. Stephen King en lange conversaties gaan goed samen. Alleen is het dan moeilijk te bepalen wat de 5de zin is. En ten derde, moet het de 5de volledige zin zijn? Want de pagina begint met het einde van een zin. Dus dilemma: tel ik dat deel mee als zin of niet?

Of zoek ik gewoon naar het 5de punt op die pagina en typ ik gewoon over wat er vóór staat? Ja, dat zal wel de meest logische manier zijn. Dat wordt dan dit:

‘En volgens mij hebben de voetafdrukken er ook niet direct mee te maken.

3. Post the next 3 sentences.

En al hebben ze dat wel, met voetafdrukken kun je van alles doen. Je stopt wat kranten in de punt van een schoen die twee, drie maten te groot voor je is en klaar is Kees.’
‘Wat zijn dat voor voetafdrukken?’ vroeg Thad.

Ik geef dit stokje door aan wie wil, bijvoorbeeld Dr Feel, Kevin of Sofie, maar natuurlijk vooral aan Luis die anti-stokjes is, maar waarschijnlijk alleen omdat hij er nog nooit één gekregen heeft. 😉

3 Comments

  1. nee nee hoor ik kreeg er wel zekers Twee maar ik weiger dit pertinent! sorry Eens anti iets altijd anti iets! kwestie van geloof waardig te blijven hé

  2. Alle respect dan hoor! 😉

  3. Da’ is precies wel 😆

    Wat zou hier in http://www.bijbel-info.nl/boek.php3?id=2725
    Bowker, John
    Groot handboek bij de bijbel
    544 pagina’s | Kok | 1999

    op blz. 123 staan 🙄


Geef een reactie

