Skip navigation

Bah, ik voel me al een hele week niet lekker. Hoofdpijn, keelpijn, hoesten, kriebel in de keel, spierpijn, misselijk,… Ik ben maandag en dinsdag thuis gebleven, maar zit intussen weer op het werk. Misschien had ik dat beter niet gedaan, maar anders blijft mijn werk ook maar liggen.

Het weekend mag dus net iets sneller komen van mij! Snel, snel, want mijn hoofd zit vol met watten en ik voel me doodmoe.

Trouwens, stiekem ben ik wel heel trots dat ik kan spreken over “mijn werk”. 😎

2 Comments

  1. Beterschap toegewenst
    Had trouwens zelf iets dergelijks aan de hand.

  2. Ondertussen is het -gelukkig- al bijna overgewaaid!


Geef een reactie

