Skip navigation

Een ex-klasgenoot doet zijn eindwerk over de invloed van blogs op klassieke media. Omdat ik wel benieuwd ben naar die resultaten, en eigenlijk ook wel omdat ik mensen gewoon graag help, plaats ik zijn vraag eventjes hier:

Beste,
Momenteel ben ik als laatstejaarsstudent Grafische & digitale Media, bezig aan mijn eindwerk. In het kader van dit eindwerk -De invloed van blogs op klassieke media – vraag ik jullie even om jullie medewerking. Het duurt maar heel even, een kleine 20 tal vragen.
Hieronder vind u de link:
Met vriendelijke groeten,
Jan T.
En nog een oproep van een multimedia-student:
Wij zijn 3 studenten multimediaproductie aan Arteveldehogeschool.
Voor het opleidingsonderdeel Reclame doen wij een reclamecampagne over de introductie van handtassen voor mannen. Deze online enquête helpt ons een beter beeld te scheppen over de huidige marktsituatie en de houding van volwassen mannen tegenover handtassen.
3 Comments

  1. Heb ’t ingevuld

    Ontwikkeling stopt niet met school-eindwerk.
    Hangt van je beroep af…
    Ben nog steeds van mening dat een diversiteitscentrum met thema-café’s geen luxe is.
    Ook al is er een http://www.ocmwmaasmechelen.be dienstencentrum
    Een geheel andere invulling qua thema of qua uitvoering of qua openingsuren 🙂

  2. De oproep stond al op http://www.nr53.be 🙂

  3. allez, omdat je het zo schoon vraagt …:))


Geef een reactie

