Skip navigation

toilet wc wc-deksel toiletdeksel wc-bril toiletbril

Dat vraag ik me altijd af als ik ergens naar het toilet ga. Als het deksel van de wc naar beneden is, vind ik dat verdacht. Het lijkt wel alsof de vorige bezoeker iets wou verstoppen. En meestal is het ook zo. Mijn vorige spectaculaire vondst was een inlegkruisje. In het toilet dus. Ik vraag me af hoe snel de wc-buizen verstopt zullen zijn.

Wat zijn jullie zoal tegengekomen in toiletten? Of ben ik de enige die een toilet checkt voor ze erop gaat zitten?

4 Comments

  1. ik ben meestal een cactus (zoals we dit in westvlaanderen durven te zeggen). Maar als niet anders kan. Dan ga ik ook graag naar proper toilet. Laatste Interim Job waren de toiletten beneden alle pijl. Twee wc voor meer dan 15 man. Er waren er die graag iets gingen roken op toilet (wat verboden is maar soit) Dus ging ik naar vrouwen wc. Omdat er toen geen vrouwen werkten (ik verving een vrouw omdat die haar vinger had gebroken) Dag en nacht verschil.

  2. Ik check niet alleen de inhoud, ik neem ook altijd eerst twee blaadjes wc-papier om de bril af te vegen (ook in mijn eigen huis, ja). 🙂

  3. Tja, til dan ook wat angstvallig die wc-bril omhoog.
    Rare vondsten herinner ik mij zo niet.
    Maar toiletten die ik liever niet ingebruik nam, ben ik genoeg tegengekomen.

    Ook ik gebruik vooraf reeds veel papier.
    en van mijn ex moest ik steeds eerst kijken of er geen slang in zat.

    Dat is toch echt te raar…


Geef een reactie

