Skip navigation

Even jullie laten horen waar ik momenteel graag naar luister. Zo hebben we Sam Sparro met Black and Gold. Een prachtig feestnummertje. Zo heb ik ze graag!

En om de één of andere reden vind ik dit een geweldig aanstekelijk nummer: David Jordan met Sun goes down.

Uiteraard staat Moby’s laatste nieuwe ook in mijn recente playlist, Disco Lies. Ook zo’n fuifplaat.

En de nieuwste samenwerking tussen Timbaland en Keri Hilson & Nicole Scherzinger, Scream getiteld. Supernummertje.

Deze 4 staan constant op “replay” op m’n iPod. Niet dat ik zo’n knopje heb, maar ik zoek zelf altijd die 4 nummertjes uit, en die staan dan op “repeat”. Als ik het ene beu ben, zoek ik naar het volgende.

En nu ga ik van mijn laatste uurtjes weekend genieten in de zetel, voor de tv en naast mijn vriendin.

One Comment

  1. Dat van Moby – Disco lies
    geweldig !

    Sam Sparro met Black and Gold
    Prima 🙂


Geef een reactie

