Skip navigation

Dan moet je zeker hier eens kijken. Aangezien ik zelf de aanbiedingen online plaats, vind ik dat ik er ook wat reclame voor mag maken.

[reclamemodus]

Neckermann plaatst elke week 5 dichtbij-aanbiedingen op Ebay. Dit zijn meestal last-minute aanbiedingen voor 2 personen en voor 2 nachten in een dichtbij-hotel (België, Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk).

De aanbiedingen starten aan € 1. Iedereen die over een Ebay-account beschikt, kan dus meebieden.

Wat je moet weten: de aanbiedingen zijn altijd geldig voor vertrek op de vermelde datum. Dit is altijd het weekend nadat de aanbieding afloopt op Ebay. Dus als je een weekendje vrij hebt en eens weg wil, ga je best de week ervoor hier eens kijken.

Nog belangrijk: om je weekendje te betalen als je de hoogste bieder bent, heb je Visa of een PayPal-account nodig. Heb je geen Visa of geen PayPal, dan heeft het dus geen zin om te bieden.

Klik hier en kijk welke aanbiedingen van Neckermann deze week op Ebay staan.

[/reclamemodus]

Het is maar een ideetje. Andere ideetjes voor weekendjes weg zijn natuurlijk welkom in de comments, zelfs van de concurrentie. 😎

2 Comments

  1. Ik heb de link al aan mijn schoonouders doorgestuurd zie zodat ze het kunnen opvolgen als er iets te rapen valt.

  2. leuk initiatief neckerman!
    ideaal, precies wat ik nodig heb als ik terug in belgie ben. want veel geld om te reizen heb ik dan niet meer 🙂 dus ik waag zeker mijn kans op e-bay!


Geef een reactie

