Skip navigation

Wie hoopte nu meer te weten te komen over mijn seksleven, dacht fout. De titel slaat op onze buren. Zo ergens rond het 7 uur-nieuws vinden zij het blijkbaar leuk hun volledig te laten gaan en ons daarvan te laten meegenieten. Het gebeurt net niet elke dag, maar toch vaak genoeg.

Ok dat andere mensen seks hebben, daar kan ik best mee om. Maar ik wil het niet horen. Het luide gekreun van de klinker ‘o’ dat systematisch aanzwelt, het gaat me echt te ver.

En wat doe je dan op zo’n moment? Ik grijp naar de afstandsbediening en zet het volume zo hoog mogelijk. Nadat ik eerst eens smakelijk gelachen heb, uiteraard. 😎

Na de blaffende honden, nu de luidruchtige buren: hoe pakken jullie zo’n situaties aan?

9 Comments

    • Catherine
    • Posted maart 20, 2008 at 3:37 pm
    • Permalink

    Een klein briefje in hun bus met een ludieke boodschap op “genieten kan ook in stilte ” of “je moest eens bij ons in de living zitten rond de klok van 7″….

  1. ik zou me niet kunnen in houden van lachen als ik één van beide zag. hihi

  2. Het is nog veel erger wanneer het pas begint om een uur ’s nachts.

  3. Verhuizen 😀

    Neen, serieus ik denk dat ik het op de één of andere manier wel zou aankaarten. Anders ga je daar nog lang van mogen genieten vrees ik …

  4. als jullie hen kunnen horen… kunnen zij ook…..
    maar laat dit geen domper zijn op jullie sexleven 😉

  5. Catherine said: “genieten kan ook in stilte ” 🙂
    of ze er oren naar hebben ?
    Wat ook kan is een seksboekje in hun brievenbus steken…
    Heeft iemand een http://www.pabo.be/ of iets dergelijks liggen ?

    Welke ‘o’ is het dat je hoort ?
    Vraag eens naar een andere klinker 🙄

    Ben zelf zo ook eens getuige geweest van …
    ‘a’ terug roepen ?

    Je kunt een buurtvergadering opstarten, geluidsoverlast !

  6. ik heb ook een tijdje last gehad van luidruchtige buren.
    De oplossing: mijn gsm had een geluidje: “de neukende eekhoorn”
    Op een dag was het me zo beu, dat ik dat geluidje liet afspelen via mijn stereo op het luidste volume.
    Sindsdien heb ik ze niet meer gehoord..
    Als je wil stuur ik het je door 😉
    ’t geluidje zelf is hilarisch

    • Hilke
    • Posted maart 29, 2008 at 1:24 pm
    • Permalink

    Wij hebben net hetzelfde aan de hand, maar het is meestal rond middernacht. Eerst dachten we dat er een hond aan het kermen was 🙂 Maar na enkele nachten hadden we het door. Jawadde, lachbuien alom. ’t Enige probleem is dat we niet goed weten wie het is, maar we verdenken onze directe bovenburen. Eén keer, hebben we eens door het raam mee zitten kreunen, en opeens was het gedaan 😀

  7. Met je buren praten… ze gaan niet stilder seksen omdat je het vraagt, maar ik vind lawaai minder erg van mensen die ik ken. Alhoewel… seksgeluiden van mensen die je kent…. hm… negeer wat ik schreef…. 😐


Geef een reactie

