Skip navigation

Geen nood, hier ben ik. Valentijnswensen zijn nog steeds welkom, zowel in mijn mailbox als in de comments als in levende lijve. Voor de rest heb ik niets speciaals ondernomen voor valentijn.

Ik wil trouwens van deze gelegenheid gebruik maken om onze servicedesk te bedanken: speciaal voor valentijn hebben ze mijn telefoon gemaakt. Eigenlijk had dat wel niets met valentijn te maken, maar het idee klinkt wel goed.

Verder gaat mijn leven zijn gewone gangetje. E-commerce bevalt me steeds meer, zeker omdat ik het gevoel heb dat dit meer mijn ding is dan wat ik op de communicatie-afdeling mocht doen. Als Assistent Communication Manager voelde ik me meer een tussenpersoon die naar alle contacten toe moest onderhandelen. Nu heb ik meer de eindcontrole, wat me ook minder afhankelijk maakt van anderen. Ik hou van eindcontrole: ik heb immers graag zelf de touwjes in handen. Perfectionisme, weet u nog?

Binnenkort vertrekt er hier een collega van mij, en van die gelegenheid heb ik inmiddels gebruik gemaakt om intern te solliciteren naar zijn functie. Meer ga ik nog niet onthullen, ik wil niet dat er iemand anders met mijn ideale job gaat lopen. Maar om jullie nieuwsgierigheid toch een beetje te stillen: ik zou in de nieuwe functie meer voor Neckermann moeten gaan werken. Nu werk ik voornamelijk voor de website van Thomas Cook.

Trouwens, ik wil jullie zeker mijn laatste creaties niet onthouden. Vier items uit de Thomas Cook-nieuwsbrief van deze week komen van mijn hand. Ahnee, dat is niet waar. Ik maak enkel de artikels online aan, pas de tekst aan voor het web, zoek passende afbeeldingen, maak de banner en bedenk (soms) een leuke titel. Of: en bedenk een (soms) leuke titel. Dat is zowat mijn korte jobomschrijving. Deze week maakte ik de artikels ‘Verwen je geliefde met deze Italiaanse valentijnsspecial: tiramisu met advocaat en speculaas!‘, ‘Tips voor de paasvakantie‘, ‘Tips voor een leuke Valencia-trip‘ en ‘Ontdek Xperience Club Marina****: onze nieuwe Xperience Club op Gran Canaria!‘. Ok, de titels zijn niet origineel deze week. Maar het is moeilijk origineel te blijven als je slechts een beperkt aantal karakters in je banner kan proppen.

Ik heb ook de vraag van mijn stagebedrijf MediAVentures gekregen om weer mee te gaan op Focus-project naar het European Society of Cardiology (ESC) congres dat dit jaar in München plaatsvindt. Dat zie ik wel zitten, alleen moet ik nog informeren hoe ik dat kan combineren met een voltijdse job. Gesteld dat ik dan nog altijd aan het werk zal zijn natuurlijk. Maar daar ga ik graag van uit.

En hoe zit het bij jullie met valentijn? Sollicitaties? Vakantieplannen? Het leven? 🙂

4 Comments

  1. Ik ga naar Munchen!
    En binnen enkele weken brengt Thomas Cook mij naar Egypte.
    Niets dan leuke vooruitzichten ;-).
    Nog veel plezier op jouw nieuwe job.

  2. Ik ga wrs ook mee naar Munchen, leuk dat jij ook meegaat! 🙂 Tot daar! (al is dat nog langer dan een halfjaar wachten…)

  3. Fulltime job en weggeweest ja 🙂 Lees je later meer over op de blog 🙂


Geef een reactie

