Skip navigation

Gisteren gekocht en wegens hoge verwachtingen meteen bekeken: Little Miss Sunshine. Het verhaal – en eigenlijk zowat de hele film – zie je in de trailer van hierboven. Meer dan dit moet je ook niet verwachten in de film. Ik had een grappige tot zelfs hilarische komedie verwacht, maar kon hoogstens af en toe eens glimlachen. Nee, dit is geen aanrader. Gelukkig duurde de film niet lang.

Spijtid dat het einde van de film dan ook nog eens gênant en allesbehalve grappig is. Dit is mijn eerste miskoop van het jaar. Meer woorden maak ik er niet aan vuil. U wel?

7 Comments

    • Rafje
    • Posted januari 20, 2008 at 8:28 pm
    • Permalink

    Foei!

    Stoute J-La!

    *spankt*

    Die film is ronduit geweldig! Maar je moet ‘m dan ook niet zien als komedie – dat is ‘ie naar mijn uiterst bescheiden mening oemes helemaal niet – want dan zal je inderdaad terugkeren van een kale reis.
    Net doordat het geen komedie is, is het zo grappig, zou ik stellen.

    En, ohja. Laten we nu ook weer niet té positief gaan worden: bij momenten vond ik de film te slepend. Maar toch blijft mijn algemeen oordeel positief, onder meer door de (geef toe) super vertolking door Greg Kinnaer.

  1. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen. I love the movie! ’t Is eens wat anders, weird but nice! En toevallig is dat hetgene waar ik van hou.

    • Alexis
    • Posted januari 21, 2008 at 1:58 pm
    • Permalink

    ik vond er ook niet veel aan eigenlijk.. maar ik ben misschien nogal een vreemde qua films 🙂

  2. Ik hoor graag andere meningen hoor, ik vind het zeker niet erg dat jullie die film wél goed vonden. 😎

    • Lot
    • Posted januari 23, 2008 at 8:39 pm
    • Permalink

    Ik vond het nochtans een leuke film!

  3. Ken de film niet,
    maar onderstaande was alvast destijds een afknapperd Dacht het een grappige was… maar 😦
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Full_Monty

  4. oh oh oh!
    wat heb ik genoten van die film!
    ik vond het een verademing!
    maar idd…ik denk dat je verwachtingspatroon te veel gevormd was op voorhand (wat ik tracht te vermijden door niet meer naar trailers te kijken én héél selectief kritieken te lezen)


Geef een reactie

