Skip navigation

De top 10 leugens zoals ze gisteren in Het Belang Van Limburg vermeld werden, vergezeld van enige commentaar van mijnentwege:

1. Het gaat goed met mij.
Alleszins, tot ik u zag.

2. Leuk u te zien.
Hopelijk straalt mijn gezicht niet uit wat ik denk. Ik moet snel aan iets leuks denken… 

3. Ik bel u nog wel.
Gelukkig ben ik zeer vergeetachtig. En u ook. Dus hopelijk tot nooit meer.

4. We moeten mekaar nog eens zien.
Maar niet te vroeg. Laten we – nogmaals – een paar jaar wachten.

5. Ik sta in de file.
Met de bus. Maar hey, niemand weet dat ik geen rijbewijs heb. En eigenlijk heb ik geen zin om gestoord te worden. Ik bel u wel terug. Zie puntje 3.

6. Ik heb de oproep gemist./Ik had geen ontvangst.
Lang leve de rode knop op mijn gsm!

7. Ik heb de betaling net gedaan.
Enfin, tot je belde had ik er niet meer aan gedacht. Maar voor ik het weer vergeet, zal ik snel de betaling uitvoeren.

8. Je ziet er goed uit.
Wat ben ik blij dat jij er zo slecht uitziet, dan voel ik mij toch net iets beter. Leuk je te ontmoeten trouwens.

9. Ik was de hele dag in vergadering.
Met mezelf. Druk dat ik het daarmee heb. Ongelooflijk.

10. We zijn gewoon goede vrienden.
Die af en toe eens seks hebben. Maar daarnaast zijn we enkel goede vrienden. Echt waar.

3 Comments

    • Sophie
    • Posted januari 18, 2008 at 5:05 pm
    • Permalink

    haha.. hoe herkenbaar..

  1. Och maar gij erge.
    Daar verschiet ik wel van hoor.
    😉

  2. Constant uitgebreid converseren…
    Tuurlijk houden we het soms kort !
    En als men vraagt ‘Alles goed ?’
    Dan wordt aleens snel… Ja, gezegd… maar de overtuiging blijft soms achterwege 😉

    Vind wel dat er met liegen veel te lichtzinnig wordt omgegaan.
    Maar heeft men in deze samenleving nog wel tijd om steeds correct te zijn tot in de puntjes ?


One Trackback/Pingback

  1. […] januari 20, 2008 bij 1:59 pm · Ingedeeld onder Informatie-website, Levensbeschouwing, Talk-of-the-Town Jlajo: “Ik lieg nooit” staat er niet tussen  […]

Geef een reactie

