Skip navigation

Zonet weer een nep MSN-mail ontvangen:

HALLO ALLEMAAL

DIT IS GEEN GRAP!!!!!
WIJ VAN DE MSN CREW STUREN DIT REGELRECHT DOOR NAAR ALLE MENSEN. DIT IS NIET ZO`N MAIL WAT VERZONNEN WORDT. ALS JE DIT NIET DOORSTUURT AAN 24 MENSEN, KUN JE BINNEN EEN MAAND NIET MEER OP MSN OF AL JE CONTACTPERSONEN ZIJN VERWIJDERT. DEZE MAATREGEL IS GENOMEN DOOR DE MAC ( MSN ADMIN CREW), OMDAT ER DOOR EEN VIRUS OP HET MSN NETWERK EEN BEPERKING IS GEMAAKT TOT 24 JANUARI 2008!!!!.DUS WANEER JE DEZE MAIL DOORSTUURT AAN 24 MENSEN WORD BIJ JOU DE BEPERKING OPGEHEFT. DUS BIJ DEZE.

MAC ( MSN ADMIN CREW)

Ik snap echt niet dat je een dergelijke mail kan geloven. Microsoft zal zich een beetje gaan bezighouden met mailtjes op te stellen in HOOFDLETTERS, inclusief spellingsfouten. Wie trapt er nog in dergelijke onzin tegenwoordig? Als ik kijk naar de mailgeschiedenis van dit bericht – want zo’n berichten worden altijd doorgestuurd door mensen die niet beseffen dat ze al die adressen kunnen verwijderen – héél veel mensen. En dankzij al die mensen die het berichtje goedgelovig doorsturen, zit mijn e-mailadres nu ook ergens tussen die anderen. Laat de spam maar komen. Grrrr.

Nogmaals: mensen, dit is een hoax! Nep, niet echt, verzonnen! Niet doorsturen die handel.

En vanaf nu kan ik alle mensen die mij zo’n mail sturen, naar dit bericht doorverwijzen. Bende naïevelingen!

4 Comments

  1. Maak je niet zo kwaad 😦

    Zelf begrijp ik dat ook niet zo goed, dat m’n dat doorstuurt 🙄
    Hebben deze mensen (of kinderen) toch snel schrik, hé !
    Maakt hun dat super gevaarlijk ?

    Laat mij denken aan
    http://viewopen.wordpress.com/2007/10/31/negatieve-reacties/
    Spam in uitverkoop
    en je krijgt max. 10 sec. om een zinnig gesprek te voeren 😥

  2. nu zonder die hoax had je niets om over te schrijven en kon ik hier niet reageren. Maar ik vind dat ook stoem allé wie verzint dat nu? Mss moet ik zelf eens een HOAX lanceren?

  3. Lol! Herkenbaar 🙄

  4. ‘ > >kettingbrief was maar (twee weken) later, na dit bericht doorgestuurd te
    > >hebben kreeg ik ‘…

    De slappe 😆


One Trackback/Pingback

  1. […] januari 19, 2008 bij 7:41 pm · Ingedeeld onder Informatie-website, Levensbeschouwing, Open-vld, Talk-of-the-Town, cd&v, groen, s-p-a Jlajo: De zoveelste MSN hoax […]

Geef een reactie

