Skip navigation

Ik ben aan mijn laatste week begonnen op de communicatie-afdeling van Neckermann. Het doet wel raar: 4 maanden de job van een ander uitoefenen en dat ineens weer moeten afgeven. Ik denk dat ik er zelfs emotioneel voor zou kunnen worden.

Na het evaluatiegesprek van deze voormiddag, weet ik meteen ook waar ik sta. Evaluaties zijn positief, al voelt het natuurlijk heel schools aan. Dat doet me ook denken aan mijn examen Frans van gisteren, maar laat ik daar maar niet teveel over uitweiden. Het evaluatiegesprek leerde me niets nieuws, en daar ben ik blij om. Het zet daarentegen wel dingen in perspectief.

De voorbije 4 maanden waren leuk en soms moeilijk. Ik werk graag gestructureerd en heb graag een overzicht over de lopende zaken. Daarin moet ik wat meer flexibiliteit leren tonen. Kijk eens hoe eerlijk ik mijn minpuntje toegeef. Nu jullie!

4 Comments

  1. Braaf hoor, dat hier zomaar pixel op pixel plaatsen ^^ De meeste debiele feedback die ik ooit kreeg was “je mag niet in kleermakerszit zitten” 😀 😀 😀 Setting: ik was één van de onthaalmedewerkers op een hogeschool in Brussel (iets met talen en economie, Google zelf maar ^^) en zat daar in “de visbokaal”. Effectief een klein lokaaltje in een grote hal. Het lokaaltje bestond vanaf ongeveer 1m20 hoogte volledig uit glas. Ik zit inderdaad zeer vaak in kleermakerszit, maar hield mijn benen netjes onder het bureau en aldus niet zichtbaar voor bezoekers en studenten (wel voor binnenkomende collega’s). Het is waarschijnlijk overbodig te vertellen dat ik zelf heb gezegd dat mijn contract niet moest verlengd worden 😉

  2. Mag ik men pluspuntjes toegeven 😀

    Allez, minpuntje 😕
    – Beginnen te lopen, zonder te kunnen stappen.
    En dan al lopend corrigerend… aankomen.
    Waar heb ik ’t over ?
    Ik kocht in 2004 een pc en nam internet…
    Buiten dat ik wist welke kleurtjes (=kabeltjes) ik op mekaar moest aansluiten, wist ik er weinig vanaf.
    Nu, ik had/heb talloze software op m’n harde schijf staan…
    Wat ook nog eens regelmatig geupdated wordt.
    Had toch een cursus moeten volgen ?, of heeft dat eigenlijk voor mij geen zin ?
    Want is Windows XP of Linux ?
    Is het Windows live search of Google ?
    Is het wordpress of netlog of web-log of blogger ?
    Of misschien windows-spaces ?
    Of foto’s bij picasa-google
    enof een filmlijst bij ???

  3. Laatste dag! Begin je maandag al bij TC?

  4. Ja, mijn laatste dag hier. Maandag begin ik inderdaad meteen bij TC.

    Weer geen vakantie dus. 😛


Geef een reactie

