Skip navigation

Vanavond vieren we samen met een bevriend koppel – dat ik zo niet mag noemen want dat klinkt alsof mijn vriendin en ik oude bomma’s zijn – oudejaar. Maar eerst moeten we nog werken tot 16u. Niet aan denken.

Dit staat er op het menu:

Amuse-bouches met garnalen, scampi op verschillende wijzen geserveerd in een lepel en enkele oesters, gegratineerd en vers; vergezeld van een mousserende schuimwijn.

***

Een carpaccio van verse roze zalm met zijn bijhorende garnituur. Met alternatief voor mijn vriendin die geen zalm lust.

***
Een rijk assortiment van diverse vleessoorten, gebakken naar eigen believen met een overvloed aan garnituren.

***

Crêpes Suzette met appelsienpartjes en een sausje van Grand Marnier.

***

Met aangepaste wijnen en champagne om klokslag twaalf uur.

En ik vermoed dat er voldoende buren gezorgd gaan hebben voor vuurwerk, dus dat belooft een spetterende avond te worden. In alle opzichten.

Voor het nieuwe jaar wens ik jullie niets origineel: een goede gezondheid en veel vriendschap en liefde van de mensen die jullie omringen. Mijn vriendin wens ik een job bij Cobelguard en mezelf wens ik een vaste job. En aan goeie voornemens doe ik niet mee, want ik hoef niet op dieet, sporten haat ik en roken doe ik niet. Lekker gemakkelijk.

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? En hebben jullie wel goede voornemens?

9 Comments

  1. Wij zullen gezellig met 8 mensjes bij één koppel van die 8 eten. en daarna spelletjes spelen. (gezelschapsspelen) Eens iets anders dan andere jaren met zwaar feestgedruis.

  2. Ai ai, spelletjes spelen. Daar heb ik niet al te goede herinneringen aan 😦 .

    Goede Voornemens: Nog meer fotograferen dan nu 😛 !

    Prettige jaarwisseling :)!

    • ccatje
    • Posted december 31, 2007 at 6:56 pm
    • Permalink

    ik ga ni zoveel speciaals doen. Iets eten bij ons mama en papa en de zussen (met vriendjes), broer… en dan nog een spelletje spelen misschien en niet te laat bedje in.

    goeie voornemens :p
    Julie uit mijn hoofdje zetten en hopelijk niet te snel weer verliefd worden… dat is’t eigenlijk.

    Hopelijk hebben jullie een fijne avond, maar dat zal wel denk ik als ik dat allemaal zo hoor ^-^

    Have fun! En al het beste voor het komende jaar.

    ccatje

  3. Nou dat A-zijn (TotT-schuimwijn …) drinken heb ik toch maar gelaten.

    Vroeger met mijn ex waren het drukke feestdagen.

    Heden heb ik oud-nieuwjaar doorgebracht op internet… en
    Scary Movie 3 Film: SF/Horror
    Cheaper by the Dozen Film: Fam./Melodrama

    Echt lachen 🙂
    Het buurtvuurwerk was dit jaar niet zo overdreven.
    http://www.knack.be/nieuws/belgie/vuurwerk-brussel-sneuvelt-door-terreuralarm/site72-section24-article11112.html
    ???
    De nachtbussen deden wel dienst

  4. eeuh naar het vuurwerk gaan kijken op de Harbour Bridge in Sydney … 😀

  5. Happy 08 xxx

  6. Ondertussen vraagt men mij…
    Waarom plaats jij een link naar Maasmechelen ?
    Op de maps.google… vind je linken naar ↓

    De reactie is … symbolisch…
    ( brug, sydney, … )
    We halen dat gigantisch vuurwerk naar onze oorden…
    – vuurwerk: Maasmechelen village, waar men al vuurwerk heeft georganiseerd (minder gigantisch)
    – brug: Regenboogbrug – Maasland
    – Cydney: Euroscoop, Filmster Jodie Foster geeft het eindelijk toe. Ze is lesbisch en heeft al vijftien jaar een relatie met filmproducent Cydney Bernard.

    En er is een Anne bij ‘De Vlam’ lesbienneactiviteitengroep – vriendinnen

  7. Maakt het eigenlijk nog uit?
    november 11, 2007 — jlajo
    ‘ Maakt het eigenlijk nog iets uit, of ik lesbisch ben of niet? ‘
    https://jlajo.wordpress.com/2007/11/11/maakt-het-eigenlijk-nog-uit/#comment-779

    http://viewopen.wordpress.com/2008/01/01/dit-jaar-geen-oudejaarsvuurwerk-in-brussel/
    – Religie blijft dreigen
    – De wereld is ge-hit-chocked ?
    – De Brusselse nachtbussen

    Mijn wensen zijn dus duidelijk… een degelijk holebi-beleid en geïntegreerd in onze cultuurraad.

    Maar overal is
    http://towntalk.wordpress.com/2007/12/25/mister-gay-belgium-2008-gezocht/

    http://towntalk.wordpress.com/2007/12/31/geen-india-aussiebum-nationale-onderbroek-verboden/
    ?


One Trackback/Pingback

  1. […] een gelukkig nieuwjaar! januari 2, 2008 — jlajo Want na mijn eindejaarswensen, kunnen nieuwjaarswensen niet lang […]

Geef een reactie

