Skip navigation

In het weekend werd Steve + Sky gespeeld, een film waar ik al langer naar uitkeek. Maar zoals altijd, te lui om te gaan huren of kijken toen die nog in de bioscoop liep.

Steve + Sky Poster

Steve + Sky is een eerlijke en ontwapende Vlaamse film over een dealer en een hoertje die elkaar ontmoeten bij een gemeenschappelijke vriend. Sterke montage, mooi verhaal dat heel gewoon gebracht wordt, natuurlijk geacteerd, en een goeie soundtrack. Meer heb ik niet nodig om een film goed te vinden, dus deze Steve + Sky is goedgekeurd!

Dit nummer wordt in de film gezongen door de actrice die Sky speelt, Delphine Bafort. Mooi nummer, knappe madam. En fotomodel blijkbaar ook. Moeten er nog meer redenen zijn om naar deze film te kijken? 😉

(met excuses voor Get Ready!-trauma’s, ik vind geen andere versie van dit schitterend nummer op YouTube)

9 Comments

    • b
    • Posted november 8, 2007 at 4:01 pm
    • Permalink

    een schitterende film. Alhoewel ons Delphine wel een starfucker is. Ze is tegenwoordig samen met Gabi Rios en daar voor was ze samen met de regisseur van Steve + Sky.
    Some girls have all the luck.

    • osahi
    • Posted november 8, 2007 at 4:06 pm
    • Permalink

    Bekijk dan zeker ook Dagen Zonder Lief. Van Groeningens 2de die een stuk beter is dan Steve+sky!

  1. some boys have all the luck, in mijn geval dan 8)

    • Sofie G
    • Posted november 8, 2007 at 9:30 pm
    • Permalink

    Ik hoop van harte dat S+S beter is dan DZL, want die suckte BIG TIME. Dus ik moet hem nog es zien. Ooit ^^

    • Anne
    • Posted november 9, 2007 at 7:22 am
    • Permalink

    Amaai is diene film uit het tijdperk van GetReady. Kan goed zijn want tis al lang geleden dat ik die film in de bioscoop ben gaan kijken. Na de film stond er een cameraploeg te wachten om “eerste reacties” op camera te zetten. Ik snapte niet veel van die film, kvond het maar een raar verhaal en heb me daar dus snel uit de voeten gemaakt. Zodat ik niet met rode kop voor de lens van die camera kwam te staan.

  2. ik heb niet gezegd dat de film uit dat tijdperk dateert 😉

    alleen vond ik geen andere versie van ‘Beats of love’ dan die van Get Ready..

    • Mezelf
    • Posted december 11, 2007 at 4:03 am
    • Permalink

    @jlajo: Beats of love is van Nacht und Nebel

    • filmlover
    • Posted juli 26, 2008 at 4:09 pm
    • Permalink

    S + S was grandioos woor wie van het genre houdt.
    DZL was ook super.
    Prachtig wat deze jonge regiseur doet met muziek en hoe hij de kijker in vervoering brengt met zijn realistische inkijk in het al-dan-niet bizarre leven van een naaste.

    • Marian Coppieters
    • Posted augustus 9, 2008 at 3:06 pm
    • Permalink

    Uhu, Steve + Sky was zooo mooi.
    Delphine Bafort én Titus De Voogdt… Wat wil een mens nog meer? 8)


Geef een reactie

