Skip navigation

Zaterdag ben ik gaan shoppen, wat op zich niet zo interessant is om te vermelden. Maar ik doe het toch want ik heb een supermooie winterjas gekocht in Esprit. Aanschouw dus hier, mijn nieuwe winterjas:

Winterjas Esprit

Kun je je dit voorstellen in combinatie met de schoenen van een tijdje terug en de handtas van nog iets langer terug? 😛 [tip: klik op “fashion” in het lijstje hiernaast of klik hier]

De buit was natuurlijk groter dan dat:
– 2 jeansbroeken (eindelijk!) van de We, zowat de enige winkel waar ik mijn gading vind qua broeken (ik hou van hun Blue Ridge-jeanscollectie – ik heb een Lisa en een Jill gekocht en vandaag heb ik Lisa aan)
– een rood hemdje, om tegelijk kleurig en deftig voor de dag te komen
– appelblauwzeegroene winterpull met hoge kraag, om mooi ingepakt de winter door te komen
– bordeaux-paars pulletje met kraag van Mexx, om onder een dikke pull te kunnen aantrekken (lijkt op dit, maar dan bordeaux)
– een hippe tas van de H&M om mijn Franse cursus in te steken, zodat ik geen dwaze rugzak meer hoef mee te nemen naar mijn werk (dat oogt ook meteen wat professioneler dan een rugzak)
– dvd van Twelve Monkeys, die ik in een vorige post reeds besprak
– kerstkaarten om vrienden en familie te verblijden met onze kerstwensen

En daarmee heb ik mijn winterinkopen gedaan. Het enige dat ik nog zou willen kopen, zijn deze schoenen. En dan stop ik even met dure dingen kopen. Hopelijk.

Mijn verlanglijstje heb ik trouwens verder aangevuld, zie hierboven bij “J-La zoekt” of klik hier. Wie zich geroepen voelt om dingen te kopen voor mij, of bepaalde dingen thuis heeft liggen en toch niet meer gebruikt, mag een seintje geven. 😉

3 Comments

    • Alexis
    • Posted oktober 31, 2007 at 1:04 pm
    • Permalink

    Wat een mooie jas! 😉
    Maar ik heb nu ook een mooie jas zenne 🙂

  1. hij is echt wel mooi

    ik ben een fan van zo warme randen en kortere jackjes.
    zeker bij u staat dat goed.

    Fagal approval granted

  2. jeuj! 😀


Geef een reactie

