Skip navigation

Ik heb dan eindelijk toch de gsm gekocht die ik al langer wou, nu helemaal over de streep getrokken doordat mijn oude gsm af en toe al eens weigerde op te starten. En aangezien zo’n blauw schermpje niet zo aangenaam was om op te kijken, heb ik me deze gsm aangeschaft:

Nokia 6131

Omdat zo’n aankoop nooit alleen komt (al had ik dat wel gehoopt), kostte deze aanwinst mij een pak meer dan verwacht. Zo moest ik mij wel een beschermtasje (zoals dit, maar dan in het groen) aankopen, als ik niet wil dat de mini-display na een paar weken al helemaal bekrast is. Gelukkig kreeg ik € 20 korting bij het inleveren van een oude nog werkende gsm. Ben ik ook eindelijk van dat oude 3310-modelletje af.

Daarvoor had ik trouwens ook al een Nokia, ergens in het middelbaar als één van de eersten. Niet om hip en trendsetter te zijn, maar gewoon omdat het idee van ‘overal bereikbaar zijn’ mij wel iets zei. Ondertussen is dat wel veranderd naar ‘iedereen verwacht dat je overal bereikbaar bent’ in de plaats van ‘ik wil altijd iemand kunnen bereiken’. Maar wat een plezier heb ik beleefd aan mijn oude Nokia 1610!

En tussen de 3310 en wat ik nu heb, had ik de 7210. Altijd Nokia-trouw geweest dus. Nooit echt last mee gehad, behalve toen de batterij van mijn 3310 steeds uitviel terwijl die nog geen jaar oud was. Toen heb ik wel wat problemen gehad met de winkel waar ik de gsm gekocht had, maar uiteindelijk hebben ze me toch gratis een nieuwe batterij gegeven. En verder dan dat, heb ik nooit problemen gehad met mijn Nokia’s. Wat ben ik toch een trouwe klant. 🙂

En wat heb ik nu veel reclame gemaakt voor Nokia. Laten we deze post maar snel laten passeren. Ik wou jullie gewoon laten delen in mijn “ik heb een nieuwe gsm”-geluk! 😎

4 Comments

  1. Ik had een 5110. En daarvoor nog een Bosh gsm van coca cola 😀 (dat was de eerste). En een 6110 en een 8310. En één waarvan ‘k de nummer niet meer weet. Ben daarna overgeschakeld naar Samsung omdat ‘k persé een openklap-modelleke wou zonder antenne 😉 Twee keer binnen geweest tijdens garantie maar sindsdien gaat ‘m toch al dik jaar mee.
    Mijn ma heeft nu ook die 6131, leuk dingske 😀

  2. zeker een leuk dingske! ik ben alle mogelijkheden nog aant ontdekken 😉

  3. ‘nog nooit problemen gehad met Nokkia’

    ahnee? En wie mag er zaterdag om een nieuwe lader dan? 😛

    Mijne Sagem is twee jaar meegegaan en toen gaf de batterij de geest. Nu een siemens en af en toe heeft hij al eens gehaperd maar toch doet hij nog steeds dapper verder na al meer dan drie jaar! Maar uiteindelijk zal ik ook wel een nieuwe kopen binnenkort.. zo’n snobistisch openklapmodelleke natuurlijk 😎

  4. tja de lader is brol 😛

    en openklap-gsm’s zijn zo leuk! al ben ik weeral jaren achter op de rest om dat te ontdekken…


Geef een reactie

