Skip navigation

Aangezien ik net ben gaan samenwonen, zijn er nog een paar dingetjes die we moeten kopen, onderverdeeld in een paar categorieën.

Categorie grote of dure aankopen:

– wasmachine
– mini-diepvriezertje (want onze huidige frigo heeft geen vriesvak, en wat is het leven zonder ijsblokjes, diepgevroren kip en frietjes binnen handbereik?)
salontafel
2-zitsbank
– bedkader (want de lattenbodems hebben we wel al, net zoals de matras)
– bijhorend nachttafeltje (de kartonnen doos die we nu gebruiken als nachttafel oogt niet zo mooi)
– een grote kleerkast met schuifdeuren (want we hebben maar één rechte wand in de slaapkamer, dus de kastdeuren zouden anders telkens tegen het schuine dak botsen)
gsm (de oude wil niet altijd meer opstarten)
– kastje voor in de badkamer
– frietketel (om de frietjes te bakken uit bovenvernoemde diepvries)

Categorie kleine of goedkope aankopen:

– weegschaal (voor onszelf, maar ook een keukenweegschaal kan wel eens praktisch blijken te zijn)
– cake- en andere bakvormen voor het vriendinnetje, want zij kookt graag (en ik profiteer daar graag van)
– washandjes (blauwe of gele, kwestie van bij de handdoeken te passen)
– plastic bak voor glasafval

En ik vergeet waarschijnlijk een groot deel, maar dat vul ik dan nog wel aan. 🙂

3 Comments

  1. ha meubels verhuizen! dat is mijn interim job voor moment. ik werk bij meubelen Omez (sorry voor reclame) in Wevelgem. en Heb al menig kast en bed in elkaar gestoken. Ik ga luisteren bij de klanten wat ze doen met oude spullen. 😉 dan kun je mss iets erven?

    • Anne
    • Posted september 24, 2007 at 7:33 pm
    • Permalink

    Aha mijn GB-verleden kan nog van pas komen. Bij GB kan je sparen voor washandjes en handdoeken. Dus als je inkopen gaat doen bij GB is dat handig meegenomen. Per 5 euro krijg je een zegeltje. Er zitten zeker “geel” in het assortiment, blauw weet ik niet zeker. Had ik dit vroeger geweten, had ik je snel een vol kaartje met zegeltjes knn bezorgen of een briefje kunnen hangen: “beste klant, indien je de spaarzegeltjes niet wenst, kun je ze altijd deponeren in onderstaande doosje. Joke dankt u” Deze 2de manier lijkt eerlijker dan de eerste.

    Succes ermee.

  2. oude meubels zijn ook welkom, want we zijn niet van plan deze meteen aan te kopen.. vooral het kastje in de badkamer (en andere kastjes/kasten tout court – merk de invloed van mijn Franse les) is dringend.. kartonnen dozen in een badkamer, het oogt niet echt mooi 😉

    en bedankt voor de GB-tip An!


Geef een reactie

