Skip navigation

Nu ik op de communicatie-afdeling van Neckermann werk, krijg ik af en toe eens mailtjes van klanten met aanvragen tot sponsoring. Heel af en toe zitten er ook wat opvallende mailtjes bij. Zoals vanmorgen, een ontevreden klant die niet begrijpt waarom hij een bepaalde wedstrijd niet gewonnen heeft. Ik wil u vooral de opvallendste quotes niet onthouden:

Ik ben bereid akkoord te gaan met een cadeaubon van 50 euro. En als men slim is bij Neckermann, gaat men hier op in. Dan is men immers zeker nog een klant te hebben.
In het andere geval is dat uitgesloten.

En nog eentje:

En niet antwoorden zou zeer onbeleefd zijn.

Of ook nog:

En niet meer willen communiceren is uw ongelijk toegeven.

Ik verwacht dus een antwoord.

Klinkt bijna als een dreigement. Hilarisch dus. De pretentie van sommige mensen is ongelooflijk.

Omwille van privacyredenen kan ik u spijtig genoeg niets vertellen over het verdere verloop van dit verhaal. Maar laten we vooral hopen dat de heer in kwestie mijn blog niet ontdekt, want dan is het einde nog lang niet in zicht. 😎

16 Comments

  1. ik was het niet hoor! ik blijf altijd beleeft.

  2. en ik ben eigenlijk ook geen klant

  3. dan moet je dat misschien toch eens overwegen 😎

    tot zover de reclame :-p

  4. Helaas voor u heeft de man zijn eigen blog en leest hij ook vele andere blogs… U vroeg een staartje aan dit verhaal? Let u morgen maar eens op !

  5. lol, ik ben eens benieuwd

  6. oei spannend! Ik ben geen reiziger als ik reis is iets waar ikzelf naartoe rijd met de auto. of met bus om te gaan skiën (al heb ik daar geen € voor)

    • aimeeduvent
    • Posted september 19, 2007 at 5:27 am
    • Permalink

    Ik vind de man van ‘niet antwoorden is onbeleefd’ wel gelijk hebben. Een klein antwoord, een algemene mail of whatever, zou wel op z’n plaats zijn. Mja, jij staat daar waarschijnlijk niet voor in. Hoewel je wel weet dat als je deel neemt aan een wedstrijd niet echt moet hopen om te winnen. Gewoon een mailtje van ‘Helaas, u hebt niet gewonnen’ zou echt wel een positieve boodschap geven.

  7. Zou leuk worden. telkens ik meespeel met Euromillions en niets win een mail naar de nationale loterij. Om schade vergoeding te eisen of te minste hun excuses. Zou goed zijn voor de werkgelegenheid. Iemand inschakelen om dit te doen.

  8. [korte samenvatting van de feiten]
    normaal gezien wordt bij een wedstrijd enkel de winnaar gecontacteerd.. in dit – extreme – geval kwam de man zelf vragen waarom hij niet gewonnen had, dus hebben we hem inderdaad wél laten weten dat hij niet de gelukkige was.. hij wilde zich daar niet bij neerleggen, en blijft Neckermann met mailtjes bestoken..
    [/korte samenvatting van de feiten]

    • aimeeduvent
    • Posted september 19, 2007 at 11:27 pm
    • Permalink

    Hehe, alright. Vandaar het niet-antwoordengedoe =) Ik begrijp je frustratie 😉

  9. en wanneer komt het voor de rechtbank? zien we jou dan in het nieuws?

  10. voorlopig niets meer gehoord van deze klant.. we hebben hem ter compensatie een leuk Neckermann-gadget opgestuurd (niet omdat hij kwam klagen, maar omdat hij van een vorige vakantie nog recht had op een extra gadget).. hopelijk stopt het daarbij 🙂

  11. En wat is dan de blog van die man? Nu ben ik benieuwd ja!

    Je schendt geen privacy, want je zegt niet wie of welke wedstrijd.

  12. mortal sin was er maar mee aan het lachen.. en volgens mij beschikt die ontevreden klant niet over een blog hoor 😉

  13. Ah zo 😛

  14. *grinnik* 😀


Geef een reactie

