Skip navigation

Soms lijk ik – of is het mijn vriendin? – pech wel aan te trekken. Zo stond ik vanmorgen onder de douche en ontdekte ik dat de douchestang onderaan kapot is, met andere woorden: niet meer vastzit zoals die zou moeten vastzitten. Douchen wordt dus een gevaarlijke onderneming, aangezien ik niet op voorhand kan voorspellen wanneer de hele douchestang naar beneden gaat komen. Zo wordt het dagelijkse leven ook weer wat spannender.

Gisteren kwam normaal gezien de Telenetman langs. Uit mijn zinsconstructie kan u echter al opmaken dat dit niet het geval was. Vanmorgen heeft mijn vriendin gebeld naar het gratis nummer en daar vertelden ze haar dat ze wel onze gegevens hadden, maar niet wisten welke diensten wij juist besteld hadden. Even bellen, daar hebben ze zeker nog niet van gehoord? Dus mogen we tot volgende week dinsdag wachten voor een volgende afspraak met de installateur.

Het enige dat tot nu toe verlopen is zoals het gepland was, is de levering van het tv-toestel en de dvd-recorder. Waar we nu van kunnen genieten dankzij de kabeldistributie van de vorige huurders. Er mag ook al eens iets meezitten natuurlijk!

Geef een reactie

