Skip navigation

En meteen ook Back to Work. Lichtjes vermoeid weliswaar, maar meteen na het congres in Wenen ben ik dus weer aan het werk. Vanaf maandag vertrekt degene die ik vervang op zwangerschapsverlof, dus vanaf dan sta ik er alleen voor.

Gisterennamiddag nog een lcd-tv en dvd-recorder gaan kopen, waar blijkbaar heel wat problemen bij kwamen kijken. Wij wilden een progressive, zonder interlaced flikkerend effect, en geen gigantisch scherm. Toen we thuiskwamen van Krëfel, bleek dat we een grotere tv besteld hadden (80 cm beelddiagonaal ipv 66 cm) en mét interlacing. Na een kwartier discussiëren aan de telefoon, zijn we maar teruggereden. En hebben we € 100 meer betaald voor de kleinere tv die we dus eerst wilden. Ja, de meesten zullen mij gek verklaren. Meer betalen voor een kleiner scherm! Maar ik ga voor kwaliteit, en niet voor grootte. 😎

Aangezien het budget van de dvd-recorder gekoppeld was aan dat van de tv, hebben we dus ook gewisseld naar een goedkopere dvd-recorder. Krëfel heeft moeilijke klanten. Ik dus.

Voorlopig hebben we ook nog geen internet op kot, dus mijn online activiteiten zullen zich nog even beperken. Maar hou u gerust niet in om commentaar te geven.

Trouwens, die vrouw die ik mijn vorige post vermelde, is dan toch overleden aan de gevolgen van haar hartaanval. Dan blijkt een cardiologencongres toch niet de beste plaats om een hartinfarct te krijgen. 😉

2 Comments

  1. Nu van sarcasme gesproken hart aanval krijgen op dat congres en nog sterven.
    Nu gelukkig was jij het niet en ben je terug in….. geland.

  2. Tja, al die cardiologen maakten misschien ruzie over wie haar moest helpen, en ondertussen was het te laat? 😉


Geef een reactie

