Skip navigation

Omdat mijn aanvulzinnetje de vorige keer niet bepaald veel succes had, probeer ik het nog eens.

Als ik naar Wenen ga, moet ik absoluut eens gaan kijken naar …

Het is je laatste kans om een date met mij te winnen. 8-) Of een wasmachine. Of wat je maar wil.

Morgen rond 11 uur kom ik aan in Wenen. Hopelijk kan ik van daaruit ook nog wat bloggen, liefst met een paar fotootjes bij, maar ik weet niet of we daar veel de kans toe gaan krijgen. Focus is namelijk nogal een groot en druk congres. Even een stukje quoten uit de callsheet:

Zoals jullie weten is “Focus” voor mediAVentures een van de belangrijkste jaarlijks terugkerende projecten. De Focus-sessies vormen een onderdeel van het grote ESC Congress, hét Congres van de European Cardiological Society. Dit gaat afwisselend door in Barcelona, Stockholm, Munchen, Berlijn en Wenen. Naar het congres komen gemiddeld zo’n 25000 bezoekers. Er zijn zo’n 30 meetingrooms (allemaal met de naam van hoofdsteden), waarvan de beide Focuszalen de meest interactieve en hoogst technologisch ondersteunde sessies herbergen. In zaal London (capaciteit 800 man) vinden de Focus on Imaging Intervention sessies plaats (10 in totaal) en in zaal The Hague (600 pax) de Focus on Cardiology Practice sessies (ook 10). De FII sessies omvatten ook live case demonstrations, dit jaar vanuit Katowice (Polen), Bern (Zwitserland), Bad Nauheim (Duitsland) en Wenen zelf (AKH, Algemeines Krankenhaus).

Tot in Wenen dus!

One Comment

    • Karel
    • Posted augustus 29, 2007 at 4:07 pm
    • Permalink

    … gaan kijken naar het Algemeines Krankenhaus natuurlijk!!!

    en sachertorte eten, veel sachertorte


Geef een reactie

