Skip navigation

Ik heb een nieuwe aanwinst. In mijn vorige bericht kondigde ik aan dat ik een trolley nodig had, nu staat er eentje naast mij. Aanschouw, de Samsonite Freeminder 61 liter!

Een schoon trolleytje he! Ik ben er helemaal verliefd op. En mijn vriendin is er maar half Gent voor moeten doorkruisen, eeuwige dankbaarheid voor dat. Ik heb er slechts bijna mijn maximumbedrag voor moeten betalen, dat ik op € 150 gelegd had. Hopelijk overleeft hij zijn eerste vlucht woensdag!

In verband met het appartement weten we nog niets meer, maar dat zal niemand verbazen. Immoboss wacht op de eigenaar of op de ex-huurders, en de eigenaar is met vakantie. Dus zit er niks anders op dan … wachten inderdaad. Wel raar dat ik dus morgen naar huis ga vertrekken vanuit ons kot, en volgende week woensdag ga terugkomen in ons nieuwe appartement.

Ik ben mij dan ook gaan inschrijven voor de Franse opleiding. Na een kwartiertje voor de schriftelijke test en een resultaat van 43 op 50, een tiental minuten voor de mondelinge test en een resultaat van 39 op 50, kwam ik op een totaal van 82 op 100. En mag ik lessen volgen in niveau 5.

N-i-v-e-a-u v-i-j-f. Wie had dat gedacht. Dat is niet eens zo slecht, als je weet dat de niveaus van 1 tot en met 8 lopen. Dus ik ben wel een beetje trots op mijn resultaat. Vanaf 1 september begint het schooljaar dus voor mij. De eerste les kan ik al niet gaan omdat ik in Wenen zit, maar daarna begin ik er vol goede moed aan. Drie uurtjes les op maandagavond, van 18u10 tot 20u50. Thuis mag ik dan nog een uurtje oefeningen maken via internet. Anders was het vier uur les op maandagavond, dus liever zo dan. Ik zie het volledig zitten! 😎

Ziekenfonds komt ook in orde. De documenten zou ik morgen ingevuld moeten terugkrijgen, dus woensdag kan ik mij weer laten aansluiten.

3 Comments

  1. Mooie trolley 🙂 En proficiat met niveau 5!
    Hier is werken geen synoniem voor regelmatiger eten, integendeel. We zijn maar met 4 en we eten wanneer het uitkomt (= wanneer iemand er aan denkt en de rest mee in de keuken krijgt). Dikwijls is dat pas in de late namiddag. Geen vaste middagpauze dus. En ik heb gisteren net beslist om tekenen ’s avonds of Spaans ff t laten voor wat het is, sporten en PHP en al die andere dingen die ik nog wil doen zal voorlopig meer dan genoeg zijn 😉

    • Karel
    • Posted augustus 28, 2007 at 7:33 pm
    • Permalink

    Als ik aangesloten ben bij het ziekenhuis moet ik absoluut eens behandeld worden voor…

  2. … mijn fobie voor dwergen en kleine paarse draken (of was het purperen?) denk ik zo 😎


Geef een reactie

