Skip navigation

Ik heb goed en slecht nieuws.

Het slechte is dat we dit weekend niet verhuizen. Niet kunnen verhuizen omdat we de vorige huurders niet hebben kunnen bereiken, en omdat er nog spullen van hen in het appartement liggen. En de eigenaar is natuurlijk op vakantie, waardoor we niemand kunnen bereiken en alleen maar kunnen afwachten.

Het goede nieuws is dat ik dan toch met het vliegtuig naar Wenen kan. En dat maakt mijn dag dan weer goed.

Trouwens, er was even paniek hier toen mijn gsm weigerde meer te tonen dan een blauw scherm na een val. Maar dat probleem is intussen weer van de baan, want vanmorgen was hij blijkbaar helemaal hersteld van zijn val – dankzij een dag rust. Dus hoef ik toch geen nieuwe gsm te kopen.

Eigenlijk wel spijtig.

Geef een reactie

