Skip navigation

Omdat we ons niet willen blindstaren op de oude filmpjes van het vorige bericht, snel een nieuwtje plaatsen. Bijna verhuizen – jaja. Volgend weekend gaan we normaal gezien proberen te verhuizen. Er is wel nog niks geregeld en nog bijna niemand op de hoogte gebracht. Vandaar de ‘bijna’ dus.

Hopelijk kunnen we genoeg volk optrommelen, want dat verhuizen zal niet niks zijn. Véél spulletjes die moeten overgebracht worden van de Meersstraat naar de Brugsesteenweg. En ook nog spulletjes die van bij mij thuis in Gent moeten geraken. En mijn fiets moet mee naar huis om daar hersteld te worden. De koefiets is een beetje gehandicapt momenteel. Remmen die maar half werken, licht dat er bijna afhangt en niet meer werkt, versnellingen met een eigen willetje. Ik ben niet meer zo trots op mijn koefiets als in het begin.

Bijna verhuizen dus. En daarna Wenen. Met de auto. Ha-te-lijk! Heb ik al verteld dat ik wagenziek word? Waarschijnlijk niet, omdat het nooit eerder ter sprake kwam. En dus steken ze me in een auto naar Wenen.

Naar Wenen dan nog wel. Met de auto dus.  Mijn zin om te gaan zit bijna onder het vriespunt. Ik haat auto’s. Zo weet iedereen meteen ook dat ik nog geen rijbewijs heb. 24 en geen rijbewijs. En ja, ik leef nog.

2 Comments

  1. Ik ben ook een autozieke trees maar ik heb daar wonderwel geen last van als ik zelf rijd. Misschien toch dat rijbewijs halen dus 😛

  2. ja ik weet het, het staat ergens onderaan mijn to do-lijstje 😉


Geef een reactie

