Skip navigation

Een titel is soms moeilijker te verzinnen dan de inhoud van een topic. Vandaar de stomme titel. Twee filmpjes vond ik te stom om in de titel te zetten. Maar ik heb het dan toch gezegd. En ik heb niks meer te zeggen. Kijk en verveel u even net iets minder.

Een filmpje over een kiwi. De vogel, niet het fruit. Een schattig ontroerend filmpje dat ondertussen al meerdere keren de wereld is rondgegaan. En ja, nu kom ik jullie er weer eens mee ambeteren. Maar geef toe, het filmpje is te goed om niet nog eens te bekijken. En volgens mij bestaan er nog altijd mensen die dit filmpje nog nooit gezien hebben.

Dit is blijkbaar gemaakt in het kader van een thesis. Ik vind dat de maker in kwestie zeker op hetzelfde pad moet doorgaan. Weg met de melige Disney-films, maak plaats voor echte emoties!

 ——————————–

En dan nog een filmpje dat ik jullie niet wil onthouden. Battle at Krugerpark. Een kleine buffel wordt door een paar leeuwen gevangen, maar dat is niet meteen het einde van het verhaal. Survival of the smartest.

2 Comments

    • alexis
    • Posted augustus 21, 2007 at 9:37 am
    • Permalink

    Dat filmpje van die kiwi is keizielig! alé ja, ik vond dat toch… maar mss ben ik te gevoelig voor zulke dingen.

    Dat ander filmpje van die leeuwen is dan weer grappig. Heb je van mij hé! 😉

  1. het kiwi-filmpje is idd zielig, maar heeft wel een mooie boodschap vind ik: je kan bereiken wat je wil, als je er maar hard genoeg voor werkt..

    en dat ander filmpje heb ik idd van jou, wat een schatje ben je toch 😉


Geef een reactie

