Skip navigation

Ik ben me daarstraks nieuwe schoenen gaan afschaffen. Als ik maandag begin te werken, moet ik er ook voorkomen als een echte he. 😎 Dus ben ik van die echte schoenen gaan zoeken, echte vrouwenschoenen, schoenen die echte vrouwen die echt gaan werken ook zouden dragen. Echt.

En ik heb deze gevonden:

schoenen in zij-aanzicht

schoenen in boven-zijaanzicht

Echte schoenen dus. Of dat vind ik toch. 🙂

Verder nog een nieuwe agenda gekocht, en de dvd van What’s Eating Gilbert Grape. Want alleen schoenen zijn ook maar schoenen alleen.

12 Comments

  1. mooie schoenen, joke! interessante site heb je hier uit de grond gestampt, chapeau.

  2. bedankt voor beide complimenten! ik passeer maandag zeker eens langs de postkamer 😉

    • Tom
    • Posted augustus 4, 2007 at 11:33 am
    • Permalink

    mooi schoenen, hoewel ik het meer heb voor witte kuitlaarsjes met afgeronde tip. Al dan niet mét een hakje… kwestie van smaak, neem ik aan.

    • Tom
    • Posted augustus 4, 2007 at 12:21 pm
    • Permalink

    niet veel te doen op een zaterdagnamiddag? 😉

  3. dat valt wel mee 🙂 ik kwam net even mail en dergelijke checken, en kan het dan niet laten een paar blogs te overlopen 😎

  4. eerst een on-lesbosjakosh en nu on-lesboschoenen! ai!

  5. ja dat wil wat zeggen he!

    en ze matchen ook perfect! 😀

  6. ’t Zijn vast en zeker échte, serieuze schoenen 🙂 Eigenlijk zelfs geen seutige, dus da’s dubbele chance.
    En nu nog zo’n powerkostuumke en ’t is compleet!

  7. zo’n kostuum had ik eigenlijk al, maar ik vrees dat het niet meer past.. dus idd, nog op zoek gaan naar een geweldig echt kostuumke dat erbij past 🙂

  8. What’s Eating Gilbert Grape…Eén van de beste films ever! vind ik toch…
    x

    • ikwilgeenusername
    • Posted augustus 6, 2007 at 2:53 pm
    • Permalink

    Niet mis die echte vrouwenschoenen! 😉
    Hopelijk is je eerste werkdag met je échte vrouwenschoenen ook écht op rolletjes gelopen!
    Let us know! =D
    gr,
    Ef~

  9. ja de eerste werkdag viel wel mee.. mr niet genoeg meegemaakt om al een hele post aan te wijden, dus dat wordt wachten tot morgen 😉


Geef een reactie

